[Premiere] Slow motion langzaam inzetten?

Pagina: 1
Acties:

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 17:18

Booster

Superuser

Topicstarter
Is het mogelijk om in Premiere een slow-motion heel langzaam in te zetten?

Ik bedoel het volgende:
• Clip draait aan het begin nog op 100%
• Snelheid wordt hierna langzaam naar bv 90% gereduceerd

Ik heb een clip die ik gedeeltelijk langzamer wil afspelen. Toen ik de clip in 2'en sneed en het 2de deel op 90% snelheid zette ging het filmpje nogal 'plots' stotteren, terwijl ik het graag wat vloeiender zou willen hebben.

Het is me nog niet gelukt om een video-effect te vinden dat ik met keyframes kan toepassen op deze manier. Iemand een idee?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Volgens mij is daar geen normale functie voor. Ben zelf dus ooit een flinke tijd bezig geweest om een gelijksoortig effect goed voor elkaar te krijgen.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

In Pinnacle Studio 9 ofzo.. zit een soort van effect wat bij langzamer afspelen beelden als het ware lat crossfaden waardoor het er toch nog smooth uit ziet. Kan me haast niet voorstellen dat dat niet in Premiere zit.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:19

BaRF

bijna kerst

zijn al heel veel mensen geweest met deze vraag maar het zit standaard écht niet in premiere... maybe een coole plugin? Ik maak het zelf altijd door het stukje film in een stuk of tien stukken te knippen en dan snelheid aanpassen bij die stukken (100,90,80...etc)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Mh, ik heb de vraag niet kunnen vinden, maar ik vond het ook lastig te verwoorden (en dus lastig om keywords te vinden om op te zoeken)

Bedankt voor de replies, ik heb inmiddels vernomen dat het wel in After Effects zou zitten. Helaas had ik geen tijd om dat te proberen voor ik mijn materiaal moest inleveren (het was voor school).

Het stapgewijs verminderen van de snelheid wilde ik expres niet gebruiken omdat ik bang was dat Premieren hier gewoon een grote zooi van zou maken. 1x veranderen van snelheid zorgde al voor een hoop geschok en gezeur dat meerdere keren waarschijnlijk niet tot een beter resultaat had geleid.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 08:42

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

dat kan in after effects heel erg goed met 'expressions'

hier vind je een aantal goede voorbeelden van dergelijke stukjes script:
http://www.creativecow.ne...reffects_expressions.html

en anders moet je eens naar http://www.revisionfx.com/rstwixtor.htm kijken

edit: ik zie dat het al te laat is; maar de vraag zal vast nog wel eens voorbij komen ;) (sorry dat ik de thread niet eerder zag staan :/ )

[ Voor 38% gewijzigd door XangadiX op 24-04-2004 02:49 ]

Stoer; Marduq

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
np ;) bedankt voor je post. Ik denk dat de projectleden die het volgende project (een videoclip) mogen monteren het wel kunnen gebruiken.

Pagina: 1