Ik had op mijn systeempje al een heel lang windows 2000 staan maar nu vond ik het tijd om xp proffesional te instaleren!
Duzz ik netjes 'n backupje gedraait en toen in mijn bios gezet dat hij moet opstarten van de cd-speler.
Ik de cd van xp erin gedaan en opnieuw opgestart.
Gaat allemaal perfect, de zooi installeren hij vraagt eerst netjes of ik wil formatteren. Heb hem laten formateren in NTFS.
Installeren gaat ook allemaal perfect geen problemen!
Ik zit hier thuis in een netwerk dus dat even aangemeld en laat hem opnieuw opstarten!
Wat zie ik tot mijn grote verbazing....
EEN DUALBOOT!!!
Of ik windows 2000 of windows xp wil opstarten!
Ik heb al geprobeerd om windows 2000 op te starten maar geeft hij een fout melding dat hij bestanden niet kan vinden! (logish want de schijf is geformateerd)
Hoe krijg ik deze dualboot weg?
Staat namelijk niet echt netjes
Ik heb nog niets geprobeerd
Ik ben bang dat de enige oplossing is om de HD helemaal te formatteren.
Het gaat hier over een HD van Western Digital van 120Gb gepartioneerd in 3 partitie's.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast BEDANKT
Duzz ik netjes 'n backupje gedraait en toen in mijn bios gezet dat hij moet opstarten van de cd-speler.
Ik de cd van xp erin gedaan en opnieuw opgestart.
Gaat allemaal perfect, de zooi installeren hij vraagt eerst netjes of ik wil formatteren. Heb hem laten formateren in NTFS.
Installeren gaat ook allemaal perfect geen problemen!
Ik zit hier thuis in een netwerk dus dat even aangemeld en laat hem opnieuw opstarten!
Wat zie ik tot mijn grote verbazing....
EEN DUALBOOT!!!
Of ik windows 2000 of windows xp wil opstarten!
Ik heb al geprobeerd om windows 2000 op te starten maar geeft hij een fout melding dat hij bestanden niet kan vinden! (logish want de schijf is geformateerd)
Hoe krijg ik deze dualboot weg?
Staat namelijk niet echt netjes
Ik heb nog niets geprobeerd
Ik ben bang dat de enige oplossing is om de HD helemaal te formatteren.
Het gaat hier over een HD van Western Digital van 120Gb gepartioneerd in 3 partitie's.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast BEDANKT