Gta Vice City: Zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

• stefanbstefan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-07-2025
Hallo,

Ik heb een week geleden mijn computer opnieuw geïnstalleerd en heb op een USB HDD mijn Gta Vice city User Files bewaard met al mijn saved games.
Nu heb ik Gta Vice city geinstalleerd en heb ik de map Gta Vice City user Files weer terug gezet in de mijn documenten map.
Wat blijkt, als ik het spel start en ik load de game waar ik het verst mee was (slot5) dan laadt hij wel, maar ik houd zwart beeld en er gebeurd niets.
Als ik echter een ander aanklik (slot1 of slot 2) dan lukt het wel.
Dus ik dacht, dat ligt aan het bestand.
Ik heb het toen op een diskette gezet en op een andere PC geprobeerd en daar speelde hij wel op(!)
Het ligt dus niet aan het bestand zelf, maar het is wel vreemd dat de andere bewaarde spellen het wel doen ( een paar andere ook niet in ander slots).
Enige optie die voor mij overbleef was GTA VC opniuew installeren, gedaan, maar nee.... 8)7 hetzelfde probleem.
Weet iemand heel misschien nog iets wat ik kan proberen of zijn er meer mensen die dit rare probleem ook hebben???

Alvast bedankt ;)

P.s. heb al gegoogled ;)

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
GTA_VC.set uit je mijn documenten\gta vice user files halen :)

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
als je main.scm nu anders is dan wanneer je toen je saving had gesaved, dan zal het ook niet meer werken.

• stefanbstefan
DeRCT13 schreef op 22 april 2004 @ 21:05:
GTA_VC.set uit je mijn documenten\gta vice user files halen :)
Nee, jammer genoeg werkt dit niet :'( ....
Ik blijf zoeken ;) !

• stefanbstefan
dev icey schreef op 22 april 2004 @ 21:13:
als je main.scm nu anders is dan wanneer je toen je saving had gesaved, dan zal het ook niet meer werken.
Dus het zou slim zijn om main.scm van de computer waar hij wel op speelde over te kopieren en dan naar mijn eigen comp. zetten??? (de rest saved games maakt niet uit hoor.....)

Verwijderd

idd, dat kun je doen, of je flikkert het hele bestand weg en laat gtavc het zelf opnieuw aanmaken (weet trouwens niet zeker of ie dat doet)...

wat misschien ook nog helpt is om de hele map leeg te maken behalve die savegame die je wilde en dan de complete inhoud van die savegame map op die andere comp te kopiëren naar je eigen.

• stefanbstefan
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 17:08:
idd, dat kun je doen, of je flikkert het hele bestand weg en laat gtavc het zelf opnieuw aanmaken (weet trouwens niet zeker of ie dat doet)...

wat misschien ook nog helpt is om de hele map leeg te maken behalve die savegame die je wilde en dan de complete inhoud van die savegame map op die andere comp te kopiëren naar je eigen.
Het is gelukt! Ik heb debestanden main.scm en main.sc overgekopieerd, samen met de hele map gta vice city user files en hij doet het weer.
bedankt voor de tip.

Alleen, nu ik weer GTA speel, is mijn beeld zo vreemd; als ik snel over een weg rijd ziet alles er mooi uit, maar na een tijdje laadt hij de omgeving niet meer (zo goed). Wegen bijvoorbeeld worden grijze vlakken enzo. Vroeger had ik dit niet 8)7 ! Ik heb een NVIDIA GeForce4 MX 440SE 64MB DDR AGP ;)

weet iemand waar dit aan kan liggen, ik heb al zitten klooen met frame limit ofzo, maar dit schijnt niet echt te werken....

[ Voor 45% gewijzigd door stefanbstefan op 26-04-2004 16:48 ]

Pagina: 1