Toon posts:

Linux + AMD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke distro werkt wel goed en stabiel op mijn AMD. Ik had Red Hat gedownd maar die loopt niet op mijn comp.

Zie signature voor configuratie.

Alvast bedankt.

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

UDMA100 ?
moet je even zoeken er is ergens een bootdisk voor UDMA100 en redhat dan werkt het wel, ergens in het forum staat dat wel
zoek ze !

ikke

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• Paulum
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-06 12:25
Er zijn speciale bootdisks en kernel drivers voor UDMA-100, met de standaard bootdisk kun je wel eens problemen krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb UDMA 66 MOBO kan niet sneller en mijn HD ook niet >:)

Maar hij blijft hangen tijdens het opstarten omdat hij mijn CPU niet herkent. Ik denk dat het aan het serienummer proben ligt, alleen het probleem is....ik ben een newbe met Linux.

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Lijkt me onwaarschijnlijk omdat RedHat standaard gemaakt is voor een i386 en hoger.

ikke

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Volgens mij moet je minimaal kernel 2.2.17 (of was het .16) hebben voor ondersteuning van nieuwere amd procs

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Paulum
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-06 12:25
Pak dan de nieuwste debian, daar zit 2.2.18 bij, lees van tevoren ff de hardware.txt voor ondersteuning.

Verwijderd

Ik heb hier nu Redhat 7.0 draaien met de kernel 2.2.16 en dat werkt perfect. Ik heb daar nog geen problemen mee gehad. Het werkte gewoon met de originele drivers die er bij geleverd werden.
Vroeger heb ik ook nog Redhat 6.2 en 6.0 draaiend gehad en dat gaf zero van problemen bij het opstarten en/of installeren.
Pagina: 1