Ik heb een probleem met een systeem. In beeld verschijnen direct na het opstarten streepjes of stippellijntjes in beeld. Deze worden erger naar mate de windows popup discription even in beeld komt en verdwijnt (de hulptekst bij een file bv)
Druk ik op F5 (refresh) verdwijnen veel van de streepjes, maar het begint weer van vore af aan als ik dingen open, met mappen sleep, of alleen al boven een bestandnaam hang en de popup tekst verschijnt en weer verdwijnt.
Het ligt niet aan de monitor, die heb ik aan een ander systeem gehad en daar is het probleem niet.
Ik heb ook de nieuwste catalist drivers geinstalleerd. Heeft ook niet geholpen. Andere resolutie en refresh rate hebben ook niets geholpen.
Kan het zijn dat de videokaart defect is? Bijvoorbeeld het geheugen van de kaart?
Hier is een voorbeeld van hoe de streepjes eruit zien:

Specs:
Club3D Radeon 9600 Pro 128 MB
Asus A7N8X-X
AMD Athlon XP 2600+ Box 333 MHz, Boxed
Cosair 512Mb pc2700
Druk ik op F5 (refresh) verdwijnen veel van de streepjes, maar het begint weer van vore af aan als ik dingen open, met mappen sleep, of alleen al boven een bestandnaam hang en de popup tekst verschijnt en weer verdwijnt.
Het ligt niet aan de monitor, die heb ik aan een ander systeem gehad en daar is het probleem niet.
Ik heb ook de nieuwste catalist drivers geinstalleerd. Heeft ook niet geholpen. Andere resolutie en refresh rate hebben ook niets geholpen.
Kan het zijn dat de videokaart defect is? Bijvoorbeeld het geheugen van de kaart?
Hier is een voorbeeld van hoe de streepjes eruit zien:

Specs:
Club3D Radeon 9600 Pro 128 MB
Asus A7N8X-X
AMD Athlon XP 2600+ Box 333 MHz, Boxed
Cosair 512Mb pc2700
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120