Ik heb wat vragen over geheugen , en aangezien ik in der tijd nog niet compuholic was heb ik hier absoluut geen info over.
Ik heb dus 186pinnig edo geheugen (staat erop
) een latje komt uit een Compaq Professional Workstation 5000 met een p-pro200Mhz en 256kb cache (geloofik) dit latje werkt ook samen met een noname moederbord : type socket7-p1 met 4edo slots en 168pinnig , deze werken zelfs gelijktijdig...
Nu heb ik dus van een aardige winkelier ( www.jamman.8k.com ) wat 168pinnig edo mogen lenen om te testen, nu blijkt dat de nokjes van het kleinste deel verschoven zijn dus kan ik dat niet in de compaq of dat socket7 bord zetten , wie kan me dus over dat nokjes probleem info geven ?
Alles:

Het verschil :

Ik wil dus algemeen weten of dat ik door wat bij te slijpen een werkend moduletje heb , en als het kan wat historische info
Ik heb dus 186pinnig edo geheugen (staat erop
Nu heb ik dus van een aardige winkelier ( www.jamman.8k.com ) wat 168pinnig edo mogen lenen om te testen, nu blijkt dat de nokjes van het kleinste deel verschoven zijn dus kan ik dat niet in de compaq of dat socket7 bord zetten , wie kan me dus over dat nokjes probleem info geven ?
Alles:

Het verschil :

Ik wil dus algemeen weten of dat ik door wat bij te slijpen een werkend moduletje heb , en als het kan wat historische info