Hier een vaag probleempje; Beelscherm zat altijd aangesloten op standaard aansluiting(gewoon moederbord) maar heb nu een BENQ FP747 en heb die weer daarop geinstalleerd, vervolgens wil sindsdien de schermresolutie niet hoger dan 800x600. Bij mijn idee moet ik dan gewoon een graphische kaart installeren en de BENQ daarop aansluiten???Doe ik dat dan gebeurt er het volgende: de pc start ik weer op, krijg helemaal geen beeld
en als ik de beeldschermstekker weer omwissel dan doet ie het wel gewoon en zegt ook wel dat hij nieuwe hardware vind maar wil de hardware van de graphische kaart niet installeren ofzo.....vaag...iemand die mij op dit waarschijnlijk hele simpele domme gebeuren een antwoord kan geven?
in je bios de onboard videochip uitzetten. Als ik goed snap wat je probeert te zeggen. Dan de monitor aansluiten op de goede aansluiting.
In het Bios aangeven dat je pci-videokaart je primaire videokaart is. Als ik goed snap wat je probeert te zeggen...
Ja volgens mij wel, ik had zelf al ff in bios gekeken maar wist niet wat ik daar moest veranderen
In ieder geval bedankt voor de informatie!!
Raar:nu wil ik dat wijzigen maar is enabled van on board VGA in grijze letters weergegeven..hoe kan ik dit verhelpen?
hmm, ik neem aan dat als je ingesteld hebt dat je als je van je biosvidkaart boot, je em daarna niet meer uit kan schakelen
alternativ
Mocht duidelijk worden dat dit een Windows probleem is zie ik deze graag terugkomen met vermelding van het gebruikte OS; maar deze gaat vooralsnog naar VB 
WOS > VB
WOS > VB
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
En hier in VB willen we graag een stuk meer specs:
- wat voor moederbord met integrated VGA heb je?
- wat voor PCI VGA kaart heb je?
- welke drivers (incl versienummers) gebruik je voor beiden?
Op zich ondersteunt alles vanaf Win98 meerdere VGA kaarten tegelijk, dus zou het al of niet aangeschakeld zijn van de integrated VGA irrelevant moeten zijn
- wat voor moederbord met integrated VGA heb je?
- wat voor PCI VGA kaart heb je?
- welke drivers (incl versienummers) gebruik je voor beiden?
Op zich ondersteunt alles vanaf Win98 meerdere VGA kaarten tegelijk, dus zou het al of niet aangeschakeld zijn van de integrated VGA irrelevant moeten zijn
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1