Toon posts:

Nieuwste drivers voor mijn IBM Thinkpad 570E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik heb een laptopje gekregen " IBM THINKPAD 570E"
Maar ik speel soms nog wel eens op school GTA 2, maar als ik GTA 2 opstart zegt hij " No Suitable Graphics cards could be found."
Nou neem ik aan dat ik nieuwe drivers voor me videokaart nodig heb , maar helaas kan ik ze niet vinden ook niet op google & de ibm website.
Misschien heeft iemand een url van de drivers dat zou ik dan graag op reis stellen

Specs :

IBM Thinkpad 570E
450 mhz
128 mb
12 gig schijf
Videokaart naam : NeoMagic MagicMedia256AV
Windows 2000 NT professional
Thank you

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 17:20 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://members.driverguid...d&jmda[3]=and&jmda[4]=and

plakken gaat niet echt lekker hiero :?

[ Voor 30% gewijzigd door TERW_DAN op 22-04-2004 17:29 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk eerder dat je videokaart niet geschikt is voor het spel (qua grootte). En mocht dat instelbaar zijn (en dan wel werken, wat ook maar afwachten is) dan denk ik dat het niet tot nauwelijks speelbaar is.
Laptop videokaarten die gebruik maken van het SDR systeemgeheugen zijn niet geschikt voor spellen eigenlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmz is ook een lekkere link :) iemand een andere link waar ik hem in 1 x kan downloaden en niet eerst moet regge en dit doen en zus en zo

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nu gta 2 wil opstarten dan geeft hij no suitable graphics cards could be found aan .
iemand hoe idee hoe ik dit kan oplossen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kicken binnen een uur is echt veel te snel (Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)). De inloggegevens voor driverguide staan in de VB-faq.. kijk daar dus eens.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 17:35:
hmmz is ook een lekkere link :) iemand een andere link waar ik hem in 1 x kan downloaden en niet eerst moet regge en dit doen en zus en zo
je hoeft je helemaal niet te reggen.
enkel inloggen met username DRIVERS en password ALL (maar dat is algemeen bekend)

als jedaar even een beetje rondzoekt vind je zo de driver (ik heb hem er al tussen zien staan namelijk).

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat gewoon me videokaart het niet aan kan, helaas
Pagina: 1