Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-mobile Contract openbreken en verlengen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een contract voor 2 jaar met t-mobile en zit op ongeveer 1 jaar hiervan, is het nu mogelijk om voor nog 1 jaar bij te tekenen en dus een nieuwe telefoon te krijgen of kopen met korting?

heeft iemand hier ervaring mee

k heb een t-mobile 300 abbo en op dezelfe naam ook nog een t-mobile 150, brengt maandelijks toch al gauw 80 euro naar t-mobile.

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Je kan pas vernieuwen 3 maanden voor je huidige contract afloopt.
Had je overigens ook makkelijk kunnen vinden op de site van T-Mobile, of op sites van webwinkels die verleningen verkopen ...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

Topicstarter
ja normaal gesproken ja maar ik was vandaag bij T for telecom en die zeiden dat er bij diefstal van je toestel op deze regel een uitzondering is gemaakt. en dat je misschien ook gewoon je contract kan verlengen want in principe maakt het weinig uit je blijft even lang abonnee.

dus daarom wil ik weten of iemand dit ooit heeft gevraagd, ik heb al gemaild naar t-mobile maar hier wordt sneller gereageerd

• Markieman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 11:48
Lijkt me sterk dat het kan, dan zou je iedere 3 maanden een nieuwe telefoon kunnen nemen tot je een keer een contract heb van 20 jaar ofzo.

Die grens van 3 maanden voor verlopen v/h contract lijkt me niet meer dan logisch

You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13

jurma

simply connecting...

volgens mij moet je ook kunnen aantonen dat je toestel is gestolen (politierapport).
maar dan krijg je gewoon hetzelfde toestel terug als ze die eventueel op voorraad hebben, hebben ze deze niet dan krijg je een leen toestel.
Totdat jou toestel binnen gekomen is.

oftewel dit gaat niet lukken dat je op de helft van je abo opzegt en verlengt met een jaar en dan een nieuwe telefoon wil.

dit heb ik ze nog nooit zien doen (loop stage op telecom bedrijf, die dus via internet gsms & abo's verkoopt en redelijk vaak met t-mobile aan de lijn hang enzo)

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Topicstarter
ok maar het is te proberen

ik had al een mail gestuurd naar hun en kreeg toen te horen dat ze mijn gsm nummer moesten hebben voor meer informatie, ik had ook naar rinkel.nl gestuurd en die zeiden gelijk over de "bekende" regel van 3 maanden. ik denk/hoop dat t-mobile een uitzondering maakt *meer hoop dan denk* anders hadden ze wel gelijk gezegt dat dit 3 maanden van tevoren kon.

en dat van 20 jaar contract laten ze niet zo ver komen natuurlijk. wanneer ik nu voor 1 jaar verleng zit ik er 2 jaar weer aan vast en dat is een normale periode.

ik verwacht moprgen een reactie. ik laat het wel weten maar ga er niet van uit natuurlijk, maar zou wel mooi zijn

thx

Verwijderd

Topicstarter
als iemand nog ervaringen ermee heeft dan moet je het maar zeggen hoe je het best aan kan pakken met t-mobile.

ik ben niet van plan om te zeggen dat ie gejat is ofzo
Pagina: 1