Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

spiegel inpv plexi glas

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
aangezien mijn plexiglas is beschadigd wil ik deze vervangen.

ik heb "ooit" gezien dat een spiegel doorschijnt, is dit bij alle spiegels als je er licht achter zet ?

of moet je dan een speciaal soort spiegel hebben, ik kan het niet uit proberen want dan moet ik onze spiegel slopen :(

iemand ervaring of weet iemand het toevallig ?

Verwijderd

je bedoelt spiegelglas, daar kan je een klein beetje doorheen kijken. Een spiegel voor aan de muur is gewoon een glasplaat met aluminiumfolie, daar kan je dus niet doorheenkijken.

Verwijderd

Ik heb ooit eens gehoord dat een spiegel eigenlijk gewoon glas is waar een coating laag op zit. Je kan speciale spiegels kopen met een dunnere coatinglaag zodat het een spiegel is die toch nog doorzichtig is. Alhoewel dit meer een gadget is en ik denk dat de prijs ervan vrij hoog zal zijn.

Ik heb hier in ieder geval een sterke lichtbron achter een spiegel gezet en er kwam niks door, dus met een gewone lukt het in ieder geval niet.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Je kan zoeken naar halfdoorlatende spiegels.
Zo heet het volgens mij.

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:48
Correct me if I'm wrong, maar ik heb eens gehoord dat dat Noorse spiegels heette :P

[ Voor 5% gewijzigd door Wormaap op 22-04-2004 16:48 . Reden: Typo ]

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

mrChronoM heeft dat :)

weet verder niet hoe ie dat gefixed heeft

[ Voor 51% gewijzigd door Rebels op 22-04-2004 16:48 ]

Verwijderd

Ik hoorde iets van een folie voor het blinderen van ramen, dat je gewoon over plexi heen plakt, en zodra je er licht achter schijnt is het gewoon getint glas... licht uit -> spiegel

Maar dat weet ik niet zeker... :P

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:02

World Citizen

FreeReef.nl

jah dat heet noorse spiegel, ik heb ooit een keer een pc-kast gebouwd van dat spul en dan met de doorkijkkant aand e buitekant en met de spiegel kant binnen Echt heel erg gaaf effect, maar aangezien er toen nog geen Digitale Cam's waren en ikke geen scanner had heb ik ook geen foto's toen gemaakt...... en nu allang een keer krak gezegt :(

FreeReef.nl

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

WEet je nog waar je dat gekocht heb toen? Of waar het nu te koop is?

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 13:39
oeloe heeft zo een hele kast gebouwd, kijk maar eens op www.oeloe.tk. Dit is overigens gedaan met van die blinderingsfolie

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:02

World Citizen

FreeReef.nl

Mister I schreef op 22 april 2004 @ 17:17:
WEet je nog waar je dat gekocht heb toen? Of waar het nu te koop is?
naar mijn weten kun je dat bij elke bouwmarkt vinden

heel toevallig stond er deze week in de kijkshop zo'n spiegel te koop om gewoon op te hangen. ze hebben dan 2 van die spiegels achter elkaar gehangen en dan met de spiegelende zijde aan de de binnekanten dan lijkt het net of je in een eindeloos gat kijkt

bouwmarkt of doe het zlef zaak is alteid raak denk

FreeReef.nl

Verwijderd

Gr0wLiThE schreef op 22 april 2004 @ 17:23:
oeloe heeft zo een hele kast gebouwd, kijk maar eens op www.oeloe.tk. Dit is overigens gedaan met van die blinderingsfolie
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

balen wilde ik net zo graag da zien :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 17:48:
[...]

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

balen wilde ik net zo graag da zien :P
doet het hier gewoon hoor :/
probeer anders http://www.xs4all.nl/~dellen/ eens

Verwijderd

tis van heel tijdelijke aard denk ik :)
heb me net zitten vergapen aan al dat moois! :)

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
je kan die folie krijgen bij de automaterialen handel. ik daar eens een rol vandaan gehaald. aanbrengen doe je net als bij een applique, raam eerst stofvrij maken, natspuiten met een sopje in bloemenspuit, dan belletjes eronder wegtrekken met een zeempje (dat bij de rol blinderingsfolie)

vraag om Carpoint ruitenfolie, het kost ongeveer een euro of 20 voor een rol van 3meter x 76 cm.

Mn 3D printer blogje..

Pagina: 1