WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Logisch dat de ander geen melding krijgt, dat duurt eventjes.Aziona schreef op 22 april 2004 @ 15:02:
Ik heb een mail server draaien op mijn Suse linux server. Mail verzenden gaat prima. Mail ontvangen niet, je krijgt echter ook geen error melding terug als je een email verstuurd naar een gebruiker op mijn server.
Ik neem aan dat dit probleem wordt veroorzaakt doordat Quicknet/Multikabel (mijn provider) poort 25 heeft afgesloten.
Doordat de verzendende mailserver het nog een aantal dagen probeert af-te-leveren bij je en daarna pas melding maakt dat het niet afleverbaar is (soms 5 dagen bijvoorbeeld hangt af van de verzendende mailserver).
Of iemand zo'n dienst aanbiedt, geen idee.
Waarom stap je niet van quicknet af om deze reden en zoek je een ISP die wel gewoon je al je poortjes geeft?
(kan quicknet overigens goed begrijpen dat ze het sluiten, lost een hoop gelazer in 1x op)
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.