"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Vreemde redenatie. Je kan ook niet zoeken in nieuwsberichten op woorden korter dan 3 tekens, moeten die korte woorden ook maar niet meer gebruiken?
. Je kiest toch geen username omdat je zo graag gevonden wil worden door de search?
[ Voor 22% gewijzigd door Wouter Tinus op 22-04-2004 15:12 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Nou, nee, dat is niet een goed voorbeeld, gebruikersnaam is het enige woord waarmee ik op een user kan zoeken, dat is anders voor nieuwsberichtenWouter Tinus schreef op 22 april 2004 @ 15:11:
Vreemde redenatie. Je kan ook niet zoeken in nieuwsberichten op woorden korter dan 3 tekens, moeten die korte woorden ook maar niet meer gebruiken?. Je kiest toch geen username omdat je zo graag gevonden wil worden door de search?
De reden is eigenlijk dat ik ff wat info van een aanbieder in V&A wil zoeken. En dat lukt niet. En als je niet gevonden wil worden dan bied je ook niks aan op V&A
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ah
. Kijk als je dat er bij vermeldt dan kunnen we wat gerichtere antwoorden geven
. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een volledig vernieuwde versie van V&A, waarin je ondere andere door kan klikken naar iemand z'n profiel en iedere koper/aanbieder ook beoordeeld kan worden op betrouwbaarheid. Als je nog behoefte hebt aan een link naar het profiel van iemand dan moet je hier de username maar posten, wij kunnen ze in de backend dan wel even opsporen
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Dat is inderdaad goed nieuws
Wanneer ongeveer zal het zoveer zijn?
Ik weet niet of het gepast is om iemands username hier te melden, maar als jij zegt dat ik het kan doen(
) alsjeblieft, "T_G" is het. Ik denk dat dit wel genoeg is en geen link naar zijn aanbod nodig is, toch?
Ik weet niet of het gepast is om iemands username hier te melden, maar als jij zegt dat ik het kan doen(
T_G zijn gallerypagina: klik. Wanneer V&A2 komt weet ik niet: when it's done waarschijnlijkGondor schreef op 22 april 2004 @ 20:14:
Dat is inderdaad goed nieuwsWanneer ongeveer zal het zoveer zijn?
Ik weet niet of het gepast is om iemands username hier te melden, maar als jij zegt dat ik het kan doen(![]()
) alsjeblieft, "T_G" is het. Ik denk dat dit wel genoeg is en geen link naar zijn aanbod nodig is, toch?
En dan nu de echte gallery: http://www.tweakers.net/gallery/73412
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Hm, dan heb ik een raar ietsje in de DSP gevondentestcase schreef op 22 april 2004 @ 21:17:
En dan nu de echte gallery: http://www.tweakers.net/gallery/73412
Ok, bedankt 
En, die eerste link van Harm is anders handig. Ik heb in die link mijn eigen userID ingevuld en zag dat ik twee inlog sessies heb lopen. Dat was waarschijnlijk niet de bedoeling maar kan soms wel handig zijn
En, die eerste link van Harm is anders handig. Ik heb in die link mijn eigen userID ingevuld en zag dat ik twee inlog sessies heb lopen. Dat was waarschijnlijk niet de bedoeling maar kan soms wel handig zijn
Sessies kun je ook hier nakijken en afsluiten zelfsGondor schreef op 22 april 2004 @ 22:02:
Ok, bedankt
Heey, nog handiger deze link. Kan ik zonder mijn huidige sessie beeindigen van een oude af te komenHarm schreef op 22 april 2004 @ 22:04:
[...]
Sessies kun je ook hier nakijken en afsluiten zelfs: http://www.tweakers.net/my.tnet/?action=sessions.
Zo te zien zit veel meer functionaliteit achter/in T.net dan ik/meesten weten/denken.
Als je bij de zoekresultaten op de username klikt, krijg je het in die vorm; als je bij de zoekresultaten op het user-ID klikt en dan op de link naar de gallery, krijg je de 'normale' gallerypagina te zien. Vandaar.Harm schreef op 22 april 2004 @ 21:25:
[...]
Hm, dan heb ik een raar ietsje in de DSP gevonden. Ff melden op Devtrack maar
.
I know, maar die oude pagina zou volgens mij niet meer gebruikt mogen worden. Deprecated enzo, dus dan heb ik liever ook geen linkjes meer naar die oude pagina in de DSP staanJupiler schreef op 22 april 2004 @ 23:00:
[...]
Als je bij de zoekresultaten op de username klikt, krijg je het in die vorm; als je bij de zoekresultaten op het user-ID klikt en dan op de link naar de gallery, krijg je de 'normale' gallerypagina te zien. Vandaar.
Stond Staat gewoon in de Changelog van April:Gondor schreef op 22 april 2004 @ 22:14:
[...]
Heey, nog handiger deze link. Kan ik zonder mijn huidige sessie beeindigen van een oude af te komen
Zo te zien zit veel meer functionaliteit achter/in T.net dan ik/meesten weten/denken.
09-04 (Req 85): Pagina met overzicht van openstaande sessies gemaakt.
Pagina: 1