Toon posts:

Microfoon ruist als ik praat

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem

Soms nadat mijn pc veel geheugen heeft gebruikt en ik wi tijdens of na de rand met mijn mic gaan praten horen andere mensen heel irritante en oorverdoovende geluiden.

Het geluid kan je vergelijken met sommige liedjes die je van kazaa dowload en naar enke seconde ook oor verdovende geluiden gaan maken.

Ik heb al verschillende headseats geprobeerd:
. 3 van trust
. Sennheiser PC150 ( gebruik ik momenteel )

Ik heb al verschillende geluidskaarten geprobeerd:
. Creative sound blaster PCI 128
. Onboad sound kaart
. Creative sound blaster ZS ( gebruik ik momenteel )

Heb de standaart windows Audio codec 's ook al opnieuw geinstaleerd maar het probleem blijft zig voordoen.

Ik hoop dat iemand van jullie mij een oplossing kan geven

Mvg

Verwijderd

Zit je er toevallig niet gewoon in te blazen?? :? :P

Verwijderd

maybe problem met die 20 db versterking ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 14:34:
Zit je er toevallig niet gewoon in te blazen?? :? :P
Nop :P

als ik me mic gewoon ergens weg pleur en ik push de Push to talk key aan dan horen die andere mensen ook dat scherp piepent geluid :(

Verwijderd

Dat probleem heb ik ook gehad! Het klinkt raar, maar .. heb jij misschien ergens een firewall aanstaan? Of een router/modem met een autom. firewall.. probeer het eens met DMZ op jou interne IP. Het ligt verder niet aan je micjes, ik heb er sindsien geen last meer van. Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 14:43:
Dat probleem heb ik ook gehad! Het klinkt raar, maar .. heb jij misschien ergens een firewall aanstaan? Of een router/modem met een autom. firewall.. probeer het eens met DMZ op jou interne IP. Het ligt verder niet aan je micjes, ik heb er sindsien geen last meer van. Succes.
Thnx...

Ik zit idd achter een 4 poorts router met een ingebouwde firewall.

en vor de mensen die het geluid willen horen: http://ralf.snoutweb.net/koekwaus/Seaberd/irri.wav

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 14:43:
probeer het eens met DMZ op jou interne IP.
kan iemand uitleggen hoe dat DMZ werkt..

Heb deze router: speedtouch 510 v4

Staat verder niks over dmz in in de handleiding ofzo :(
Pagina: 1