Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc wil niet starten

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb het volgende probleem.
ik heb nieuwe kast gekocht sweex (prut ding maar is voor de nood)
en nieuwe cpu fan spire whistle rock.
allemaal mooi aangesloten op mn k7415 nforce pro msi mobo
die power sw zo aangesloten als hoort alleen nu als ik op power knop druk zie ik soms de cpu fan bwegen.

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 11:24

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Soms???
leg is uit wat hij allemaal wel doet....

Verwijderd

dit topic lijkt me hier niet op de plaats....

Verwijderd

Topicstarter
soms draait mn cpu fan heel even verder doet hij niks, heb ook al weer terug gebouwd in oude kast same problem.
nu weer in mn nieuwe atx connector zit er goed op + power sw zwart gevalletje weet ie hoe dat heet.

en trouwens hoezo post niet op zijn plaats gaat tog over elektronica? of ben ik scheel?

Verwijderd

werkte hij eerst wel in je oude kast ??

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 14:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 14:40:
werkte hij eerst wel in je oude kast ??
jah
en mn cpu fan draait heel even als ik stroom erop heb, daarna niet meer haal ik stroom kabel uit de muur w8 2 min doe dan de kabel weer in de muur stekker dus en dan draait ie weer 2 sec

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:05
Klinkt als een voedings probleem, maar als ie het in je oude kast(ik neem aan ook dezelfde oude voeding) eerst wel deed en nu niet meer, is dat bijna uitgesloten.. Of je moet 2 voedingen tegelijk om zeep hebben geholpen..
Haal eens alle niet essentiele hardware eruit, reset je bios en probeer het nog eens..

edit: Hij hoort hier inderdaad niet thuis, maar in PMG. Dit is elektronica, maar dat is bijna alles wat er op GoT besproken wordt :)

[ Voor 19% gewijzigd door MrAngry op 22-04-2004 14:48 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Verwijderd

Topicstarter
JdeBruijn schreef op 22 april 2004 @ 14:46:
Klinkt als een voedings probleem, maar als ie het in je oude kast(ik neem aan ook dezelfde oude voeding) eerst wel deed en nu niet meer, is dat bijna uitgesloten.. Of je moet 2 voedingen tegelijk om zeep hebben geholpen..
Haal eens alle niet essentiele hardware eruit, reset je bios en probeer het nog eens..

edit: Hij hoort hier inderdaad niet thuis, maar in PMG. Dit is elektronica, maar dat is bijna alles wat er op GoT besproken wordt :)
ow sorry dan :)
d8 dat dit hier juist goed thuis paste maar ok heb alles eruit gehaald videokaart enzo nu only proc+mobo voeding werkt nog niet pak nu 3e voeding :)
zelfs met 3 voedingen waarvan ik ckr weet dat ze het wel werken getest op andere amd xp2500+asus a7n8x mobo
dus dat is het ook niet

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 15:01 ]

Verwijderd

Moederbord kan het ook zijn hoor, heb het ook eens gehad. Dacht dat de voeding overleden was bleek het moederbord de boosdoener. Heeft me toen twee schijven en een moederbord gekost :'( :'(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 15:02:
Moederbord kan het ook zijn hoor, heb het ook eens gehad. Dacht dat de voeding overleden was bleek het moederbord de boosdoener. Heeft me toen twee schijven en een moederbord gekost :'( :'(
hmm hoe zou dat dan kunnen gister werkte mn pc nog en nu opeens niet? en nee heb geen krasjes gemaakt op het mobo en waarom maakt hij dan wel heel even contact bios ook al gereset

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Sorry, maar dit is echt niets van te begrijpen. Als je er echt zelf niet uitkomt kun je een nieuw topic openen in PMG, maar zorg dan wel voor een duidelijke openingspost waarin je precies uitlegt wat je allemaal al geprobeerd hebt en wat er allemaal wel en niet gebeurt. (En denk ook eens aan leestekens en hoofdletters).

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.