Toon posts:

in winamp per ongeluk een nummer gewist

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb per ongeluk het verkeerde nummer gewist in winamp, maar nu zag ik niet welk nummer ik wiste....

Hoe kan ik dit achterhalen??
(vanuit winamp komen ze niet in de prullenbak terecht, maar worden ze direct van de harde schijf gewist)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:35

Wom

Playlist niet opslaan en opnieuw openen ?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Euhm, als jij uit de Playlist van Winamp een liedje verwijderd, staat ie nog prima op je hardeschijf..

Als je uit bijvoorbeeld het Dialoog-venster "Openen" een liedje verwijderd, dan gaat dit net als in de Verkenner, dus mét Bevestigings-vraag..

Dus ik denk dat je gewoon een liedje uit de playlist verwijderd hebt, niets aan 't handje dus :)

• P5ycho
  • Nu online
Je kunt ook verwijderen van de HD ipv uit de playlist, zelfde effect als shit - delete.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Outerspace

Admin General Chat
of... je doet rechmuisknop -> play -> play directory...

dan heb je ze ook weer terug :)
(vanuit winamp komen ze niet in de prullenbak terecht, maar worden ze direct van de harde schijf gewist)
Dat klopt niet.. Je verwijderd ze alleen uit je playlist.. :)
dus je hoeft niet bang te zijn
P5ycho schreef op 22 april 2004 @ 14:22:
Je kunt ook verwijderen van de HD ipv uit de playlist, zelfde effect als shit - delete.
daar vraagt hij toch niet om ;)
hij wil het juist niet verwijderen ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Outerspace op 22-04-2004 14:26 ]

Wauw, een sig!

• Wom

Wom

P5ycho schreef op 22 april 2004 @ 14:22:
Je kunt ook verwijderen van de HD ipv uit de playlist, zelfde effect als shift - delete.
;)

Verwijderd

Topicstarter
k had 'm niet alleen uit de playlist verwijderd, maar echt physically removed zeg maar. Kreeg ook een bevestigingsvraag, maar in m'n enthousiasme drukte ik gelijk op 'Ja' |:(

Verwijderd

Als je het bij delete en dan physical doet dan is hij ook daadwerkelijk weg. Ook van de harde schijf. Het hangt er dus vanaf hoe je hem verwijdert hebt? Uberhaupt krijg je nog een warning voordat je het echt verwijdert.

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 14:26:
k had 'm niet alleen uit de playlist verwijderd, maar echt physically removed zeg maar. Kreeg ook een bevestigingsvraag, maar in m'n enthousiasme drukte ik gelijk op 'Ja' |:(
Maar hij komt niet in de prullenbak terecht ? Dan zul je iets van een uninstalldelete tooltje moeten zoeken (R-undelete oid).

[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 22-04-2004 14:28 ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Money for nothin' and your chicks for free

• P5ycho
  • Nu online
oops :)

[ Voor 89% gewijzigd door P5ycho op 22-04-2004 14:30 ]

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Outerspace

Admin General Chat
en kijk hier ook even bij: http://gathering.tweakers...5BxDB%5D=default#hitstart

edit: Solid Seal in "Winamp 5 - Wat vinden jullie ervan?"
het klopt inderdaad... Misschien dat je ook je topic beter hier had kunnen plaatsen: Winamp 5 - Wat vinden jullie ervan?

[ Voor 31% gewijzigd door Outerspace op 22-04-2004 14:39 ]

Wauw, een sig!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Goed.. dit is dus een kwestie van basic file-recovery (gelukkig nu slechts 1 bestand en niet een gehele harde schijf) waarover genoeg te vinden is op GoT :) Volgende keer niet te enthousiast op 'Ja' meer klikken dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.