waar meer te vinden over ogr25

Pagina: 1
Acties:

• urchuin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 15:45
ik zou graag meer info willen hebben over dat ogr gebeuren, waar kan ik stats ophalen. Is dat dan net zoiets als bij RC5:??????:?

Verwijderd

stats zijn natuurlijk op d.net & got te vinden.

verder moet je stappel maar vragen, hij staat altijd iedereen te hulp bij zulke kuesties

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

OGR is net zoiets als RC5, allebei van d.net, zelfde client (je zet enkel de project-priority op OGR,RC5,DES=0,CSC=0)..

je berekent alleen nu iets wat wetenschappelijk gezien nuttiger is :?

maar daar gaat het mij niet om.. in de stats lopen we ver achter op TA en /. en daar moeten we dus een keer wat aan doen!

• urchuin
ben voor de links, ben bezig met RC5 maar wordt saai

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Laten we nou eerst zorgen dat we ruim op #1 staan bij RC5 voordat we massaal op OGR overstappen!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 19 december 2000 21:18 schreef DSmarty het volgende:
Laten we nou eerst zorgen dat we ruim op #1 staan bij RC5 voordat we massaal op OGR overstappen!
Beter nog : Laten we zorgen dat we bij beide op de 1e plek komen, AT : be afraid, very afraid ;) >:)

Virussen? Scan ze hier!

• Onno
  • Niet online
Dat gebeurt ook wel. Maar hoe eerder we met RC5 op #1 staan, hoe eerder we ook massaal met OGR kunnen beginnen... gewoon nog even RC5 doen dus. :)

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty sluit zich daar volledig bij aan.

Is het juist niet de kunst/kracht van DPC om van grote achterstand naar boven te klimmen? }:O

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 20 december 2000 08:48 schreef DSmarty het volgende:
* DSmarty sluit zich daar volledig bij aan.

Is het juist niet de kunst/kracht van DPC om van grote achterstand naar boven te klimmen? }:O
En des te groter de kunst om dat in TWEE projecten TEGELIJKERTIJD te doen...

Ik pak je gewoon terug op je eigen argumenten hoor ;)

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Daar hebben we de kracht nog niet voor Wildhagen.

* DSmarty blijft erbij: Eerst RC5 --> no #1 dan pas OGR (ook naar #1 opstomen ofcourse)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 20 december 2000 09:16 schreef DSmarty het volgende:
Daar hebben we de kracht nog niet voor Wildhagen.

* DSmarty blijft erbij: Eerst RC5 --> no #1 dan pas OGR (ook naar #1 opstomen ofcourse)
Hallo, Earth Calling DSmarty ?

We zitten met RC5 daily zowat + 1 M meer dan AT. Nu, als we dat terugbrengen tot 400-500K ofzo daily, dan staan we dus nog steeds daily 1e, we halen AT nog steeds in, en toch kunnen we meer kracht overbrengen op het OGR-project, waar we dus óók AT gaan inlopen...

Virussen? Scan ze hier!

• Onno
  • Niet online
...maar dan duurt het voor beide projecten lang voordat we op nummer 1 staan. Je kunt beter eerst zorgen dat je met RC5 op nummer 1 staat, en dan met OGR.
Voor OGR maakt het niet uit, je staat dan nog steeds precies even laat op nummer 1, maar met RC5 eerder.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:32
Listen to Onno! :)

* B-Force doet 1/3 mee aan OGR ong.Vindende dat dat ook DPC is :D

Verwijderd

Als we bij RC5 500k minder doen. Krijgen we bij OGR er 330K bij. Dat is dus veel hoger dan TA.

• urchuin
oke ik doe dus nu maar met 1 computer mee met dpc org25. alleen volgens de Speed page van TA.
http://www.teamanandtech.com/speed.asp
hoor ik met een duron 600@700 : 489 wu per dag te doen. volgens de client heb ik na 24 uur draaien nog maar 20 units in m'n buffer-out.
Weet er iemand hoe dit komt. verkeerde instelling of hoort dit bij org.
want bij rc5 deed hij zelf meer blokjes dan de pagina zegt. :) :)

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Op donderdag 21 december 2000 19:09 schreef urchuin het volgende:
oke ik doe dus nu maar met 1 computer mee met dpc org25. alleen volgens de Speed page van TA.
http://www.teamanandtech.com/speed.asp
hoor ik met een duron 600@700 : 489 wu per dag te doen. volgens de client heb ik na 24 uur draaien nog maar 20 units in m'n buffer-out.
Weet er iemand hoe dit komt. verkeerde instelling of hoort dit bij org.
want bij rc5 deed hij zelf meer blokjes dan de pagina zegt. :) :)
De omvang van een OGR-unit kan varieren van <50 Gnodes tot >350 Gnodes. 20 units zijn dus 20 * x Gnodes = :? (Weet ik dus ook niet)

500/20= 25 Gnodes/WU vind ik overigens wel weinig. Mijn Gnode-gemiddelde ligt rond de 200. (Is trouwens wel k*t als je bijna klaar bent met zo'n grote WU en windows vervolgens crasht :'( )

• urchuin
bedankt nu eens kijken of dit allemaal klopt met de stats van vandaag. ik had ze gisteren net te laat geflust. op 1:20. dus ze zijn nog niet de zien in de stats. Ik hoop dat ze er morgen wel zullen staan.
Pagina: 1