Toon posts:

Header van Word verplaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het verplaatsen van de header is dat mogelijk en hoe ?!....

Ik bedoel daarmee kan ik zorgen dat de header van een document begint op de 2e pagina ?! enzo ja hoe.....want echt werkelijk geen idee

Verwijderd

Heb NL-versie: Bij werkbalk van Koptekst & Voettekst klik je op "Pagina-instelling", dan naar tabblad "Indeling", dan bij "Toepassen op:" kies je voor "vanaf dit punt". Als je ervoor zorgt dat je cursor dan op de tweede pagina staat, begint ie vanaf daar kopteksten in te voegen.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

Wom

Bestand -> Pagina instellingen -> Indeling -> Eerste pagina afwijkend. :)

Verwijderd

Topicstarter
kan niet vinden |:( :?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

Wom

Welke versie Word gebruik je ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er wordt wel wat meer initiatief verwacht van je hoor ;). Lees voor de gein ook eens het volgende: Software Algemeen: Beleid

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
haha ja dat snap ik maar mijn 1 op 1 vertaling van nederlands naar Engels in programma's van Microsoft ben ik niet zo goed in :S

Heb office 2003 Engelse versie

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dus kijk even onder F1 onder 'headers' en/of 'sections', dan moet het lukken :Y)

Daarnaast; Bestand = File, Pagina instellingen = vast Page Settings, etc. B)

Edit: zoals gezegd, het is toch wel de bedoeling om zelf ook even te zoeken. Dat het niet letterlijk hetzelfe heet, betekent niet dat je het woord voor woord vertaald hoeft te krijgen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door F_J_K op 22-04-2004 15:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.