Toon posts:

phpbb met beperkte breedte

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met een phpbb forum een beetje mooi in een bestaande website te integreren.

Ik gebruik hiervoor een iframe. Het probleem is echter dat de ruimte op de site waar de informatie etc. in word weergegeven erg beperkt is.
De hoogte is geen probleem, maar de breedte is maar 455 pixels.

De meeste phpbb styles zijn echter een stuk breeder.
Ik weet dat het aan te passen moet zijn in de code van de phpbb style. Dit zit echter behoorlijk ingewikkeld in elkaar (door gebruik van templates e.d.)

Weet iemand of er al kant en klare styles met beperkte breedte beschikbaar zijn (bijvoorbeeld voor weergave op een pocketPC)? Ik heb al op de site van phpbb gekeken, maar daar stonden ze er niet bij.

Als iemand andere suggesties heeft dan zijn die ook welkom. Of als iemand weet hoe ik zelf de breedte aan kan passen ben ik daar ook erg blij mee!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33

André

Analytics dude

Er zijn volgens mij duizenden van die templates in de omloop, je kunt me niet wijsmaken dat er geen goede tussenzit als je gaat zoeken.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

Zelf ff de code induiken. Zo heel moeilijk is ie niet.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:17

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

je hoeft toch alleen de templates te wijzigen :? zoek een table (want ja, daar werken de meeste templates mee) waarvan de width > x en vervang die voor een kleinere waarde :?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

Tsja, dit heeft bijzonder weinig met W&G te maken :)

Dit topic is gesloten.