Toon posts:

[DVD] Eigen DVD maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een eigen DVD maken met wat filmpjes erop die ik gemaakt heb. Maar ik zou graag willen dat die DVD ook een menu heeft. Nu heb ik de search al even gebruikt, maar daar kwam alleen maar Nero uit. Nero heb ik wel, maar ik heb geen dvdfikker :Y) in mijn bak atm dus die gaf niet aan dat hij een dvd kon fikken.

ik fik de dvd trouwens ook niet in mijn bak maar in een andere dus vandaar.

iig, weet iemand een _goed_ programma waarmee je je eigen dvd's kan creeren incl. _menu's_ ? tnx:)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
DVDLab is een leuke.. kun je zelf menutjes maken; en DVD bestanden van laten maken.. voor de rest heb ik er geen ervaring mee..

Met Nero kun je je Virtual Image device selecteren als brander als het goed is; kun je een nrg van bakken..

Pvouput live

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zoek maar eens op authoring software. In Nero heb je je image recorder, dus je kan er een image van draaien, daarna hang je die image in Nero Drive Image, en test je je DVD in je favo DVD-player software.

Ey!! Macarena \o/

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:53
RaZ schreef op 22 april 2004 @ 13:38:
Zoek maar eens op authoring software. In Nero heb je je image recorder, dus je kan er een image van draaien, daarna hang je die image in Nero Drive Image, en test je je DVD in je favo DVD-player software.
Het "leuke" is dat Nero voor zover ik weet geen DVD-images wil maken als je geen DVD-brander hebt.... :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 20:10

Elektronicanet

Leds do it!

Dat kan ook met Nero Vision Express.

Nederlander in België

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

XanderH schreef op 22 april 2004 @ 13:40:
[...]

Het "leuke" is dat Nero voor zover ik weet geen DVD-images wil maken als je geen DVD-brander hebt.... :)
Oh, heb hier (thuis) in elk werkstation een DVD-brander, dus ik zie dat ding altijd. Wist ik niet eens.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
hmz, kom er niet echt uit, ook niet met DVDLab of whatever. heb een paar tuts even snel geprobeerd, maar het wil niet echt lukken.
wat ik dus eerst moet doen is

AVI(xvid) -> MPG

met tmpgenc lukt het niet, die zegt dat mijn avi incompatible is.
daarna lukt het denk ik wel met een standaard dvd prog.
TMPGEnc DVD Author schijnt ook goed te zijn, maar dan moet ik eerst die mpgje voor elkaar krijgen.

Hoe krijg ik die het beste voor elkaar zonder al te veel kwaliteits verlies?
Pagina: 1