Ik heb sinds vanochtend een probleem met mn pc (PIII 866 Mhz, WinME) Gisteravond was alles nog in orde, het afsluiten gaf geen problemen. Nu ik mn pc weer aanzet, krijg ik een foutmelding.
Het opstarten gaat lang goed. Alle hardware word gevonden en het Boot Record van IDE-0 word ook gevonden. Dan krijg ik het splashscreen van ME te zien, dat Windows dus geladen wordt. Op dat moment krijg ik een blue screen met de tekst:
"Beschermingsfout van Windows. U moet de computer opnieuw opstarten
Het systeem is gestopt. _"
Opstarten in Veilige Modus gaat wel, maar ik heb geen idee waardoor dit probleem veroorzaakt wordt en wat ik er dus tegen kan doen. In msconfig heb ik alles al uitgevinkt, maar dan lukt het opstarten nog steeds niet.
Iemand die hier misschien een oplossing voor heeft/idee voor heeft?
Het opstarten gaat lang goed. Alle hardware word gevonden en het Boot Record van IDE-0 word ook gevonden. Dan krijg ik het splashscreen van ME te zien, dat Windows dus geladen wordt. Op dat moment krijg ik een blue screen met de tekst:
"Beschermingsfout van Windows. U moet de computer opnieuw opstarten
Het systeem is gestopt. _"
Opstarten in Veilige Modus gaat wel, maar ik heb geen idee waardoor dit probleem veroorzaakt wordt en wat ik er dus tegen kan doen. In msconfig heb ik alles al uitgevinkt, maar dan lukt het opstarten nog steeds niet.
Iemand die hier misschien een oplossing voor heeft/idee voor heeft?