Ik zit momenteel nog in een volledig NT4 domain.
Ik moet binnenkort onze PDC en BDC vervangen.
Ik zou hiervoor graag Win2k03 willen gebruiken.
Mijn vraag hiervoor is dus kan Win2k03 als een NT4 Domain controller draaien, dus zonder Active Directory?
Ik hier reeds de search gebruikt en wat ik daaruit kon opmaken (ging meestal over W2K) is dat dat daar (bijna?) niet mogelijk is. Wel vond ik iets over een gemigreerde NT4 DC naar AD registry instellingen om hem NT4 te emuleren.
Maar dit is hier niet van toepassing denk ik.
Liefst geen oplossingen over waarom niet naar AD overgaan, want dat zal later wel gebeuren (op Corporate niveau).
Indien dit niet mogelijk is ga ik gewoon een normale pc als NT4 Server installeren.
Jammer dan, maar gemakkelijst en snelst en waarschijnlijk zonder problemen.
Alvast bedankt voor de info en/of raad.
Ik moet binnenkort onze PDC en BDC vervangen.
Ik zou hiervoor graag Win2k03 willen gebruiken.
Mijn vraag hiervoor is dus kan Win2k03 als een NT4 Domain controller draaien, dus zonder Active Directory?
Ik hier reeds de search gebruikt en wat ik daaruit kon opmaken (ging meestal over W2K) is dat dat daar (bijna?) niet mogelijk is. Wel vond ik iets over een gemigreerde NT4 DC naar AD registry instellingen om hem NT4 te emuleren.
Maar dit is hier niet van toepassing denk ik.
Liefst geen oplossingen over waarom niet naar AD overgaan, want dat zal later wel gebeuren (op Corporate niveau).
Indien dit niet mogelijk is ga ik gewoon een normale pc als NT4 Server installeren.
Jammer dan, maar gemakkelijst en snelst en waarschijnlijk zonder problemen.
Alvast bedankt voor de info en/of raad.
Does killing time damage eternity?