Toon posts:

2 stuks WD Raptors of een Hitachi 7K250

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog enige twijfels over mijn harddisk’s in mijn nieuwe PC.

1 * WD Raptor 74 Gb
1 * Hitachi 7K250

Of
2 * WD Raptor 74 Gb

Nu heb ik echter geen 300 Gb nodig, ik denk eerder maximaal 150Gb. Ik doe vooral veel audiobewerkingen en wat game’s, budget is geen probleem en ik wil wel een echt snelle configuratie.

Vraag: Wat kan ik nou het beste doen. 2 stuks Raptors in Raid 0 of toch maar geen Raid en een grotere harddisk er bij die in de buurt komt van de Raptor’s.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

het hangt er dus een beetje af wat je nu echt het belangrijkst vindt. Met 1 raptor zorg je iig geval dat windows en de programma's snel draaien, met alleen maar raptors zal alles snel draaien, alleen is je opslagcapaciteit minder.

Zelf zou ik voor der raptor met de 250 GB schijf gaan, want ik heb ook altijd gezegd dat ik niet meer nodig had dan de 120 GB die ik had. Ik heb er laatst dus gewoon 120 GB bij gezet, was toch te kort.

Maar ja, dat is natuurlijk heel persoonlijk

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ga na hoe snel de schijven elk zijn en neem het RAID0 scores topic door voor RAID0 benchmarks van o.a. de Raptor 74GB (topic staat thans nog actief in topiclist, anders kun je het linkje wel via de FAQ van dit subforum vinden) :)

In ieder geval is het antwoord wel met een beetje rondkijken in dit subforum te vinden hoor ;) Zie ook de FAQ van dit subforum onder "Welke harddisk [...] moet ik nemen?".

[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 22-04-2004 11:50 ]

Dit topic is gesloten.