Toon posts:

[xp] hoge upload, waardoor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een downloadmeter geinstalleerd (Bandwith Monitor Pro) en nu zie ik dat mijn upload telkens "springt". Standaard draait'ie 20kbps (ivm uploaden bij Emule)maar hij springt telkens omhoog naar ruim 50 kbps. De upload via Emule blijft constant en verandert niet, hierdoor wordt het hele systeem traag. Hoe kan ik zien welk progje zo zuigt?

Adaware en Virusscan hebben inmiddels gedraaid en niets gevonden...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Sluit eens steeds meer programma's af (je mail client? Emule, e.d.) en zie eens ofdat het daarna stopt? :)

Verwijderd

Topicstarter
alles langzamerhand afgesloten en tenslotte weer opnieuw opgestart en het is weer lekker rustig..............

Bij het opstarten kreeg ik wel een pop-up met de tektst "het volgende bestand kon niet worden gevonden Windows\downloaded program files\bridge.dll"

Maar deze melding had ik ook al voordat m'n upload omhoog sprong

Verwijderd

Netlimiter, die zegt welk programma hoeveel up/down gebruikt.

-=edit=-
Kijk in je opstart wat daar staat over die bridge

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 12:03 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 12:01:
alles langzamerhand afgesloten en tenslotte weer opnieuw opgestart en het is weer lekker rustig..............

Bij het opstarten kreeg ik wel een pop-up met de tektst "het volgende bestand kon niet worden gevonden Windows\downloaded program files\bridge.dll"

Maar deze melding had ik ook al voordat m'n upload omhoog sprong
Bridge.dll is iets wat je niet wilt op je PC: SpyWare. Ik zou dus even Ad Aware en Spybot: Search and Destroy draaien... Alle spyware verwijderen...

En daarna dan Spywareblaster installeren. Dit is een tooltje, die voorkomt dat Spyware zich kan installeren op je PC

Moet je af en toe nog wel scannen met Ad Aware of iets dergelijks, want Spywareblaster houdt natuurlijk ook niet alles tegen (zeker niet als je het niet up-to-date houdt)

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 22-04-2004 12:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
De tips zoals hierboven allemaal opgevolgd en alles draait weer naar behoren.

Bedankt voor de reactie's! _/-\o_

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dan gaat deze alsnog naar BV; daar hoort hij namelijk thuis (being een spyware probleem) :)

WOS > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Met NetLimiter een "cap" op je upload en download snelheid zetten, dit doe ik inmiddels ook al een paar weken en het werkt echt prima!
Pagina: 1