Toon posts:

[MSN] Foutmelding 0x81000301

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HO!
Eerst lezen, dan linkjes strooien.

Ik heb nu sinds de install van Messenger 6.1 het probleem dat ik niet in kan loggen. MSN Messenger spuugt deze welbekende mededeling uit:
Aanmelden bij .NET Messenger service is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je Internet-verbinding.
Controleer of je verbinding hebt met het Internet. 0x81000301

Klik op de knop Help om de huidige status van de service te controleren.
Volgens de service page zijn alle services up&running, dus daar zit het probleem niet. Bovendien, ik heb het probleem al weken. Nu was dit niet zo erg, want ik kon van oldversion.com gewoon een oude ophalen. Echter, Microsoft vereist nu dat ik upgrade :r Ook met een oude versie kan ik dus niet meer inloggen.

Gedaan:
1. Gegoogled
2. Gesearched
3. Alle oplossing die uit 1. en 2. kwamen geprobeerd.

Maar niets heeft geholpen, en van de helpdesk van MSN wordt je ook niet veel wijzer :'(

Gelieve dit topic niet van een stuk ijzer te voorzien, want dit is geen simpel topic dat MSN down is, want andere accounts doen het gewoon nog wel. Ik kan met m'n account ook nog inloggen bij Hotmail, dus hij is niet geblokkeerd.

o.a. geprobeerd:
1. Router reset
2. XP Firewall uitgeschakeld
3. Computer opnieuw laten opnemen in het netwerk
4. MSN eraf en weer geinstalled
5. IE settings gechecked voor auto-proxy settings/SSL (uit/aan)
6. Password veranderd
7. Registry keys verwijderd

Link 1 met geprobeerde oplossingen
Link 2 met geprobeerde oplossingen

Ik heb ADSL van Planet, en een Conexant router/modem.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 11:27 ]

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

reboot?..

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:41

DaRoot

Some say...

Heb zelf iets dergelijks gehad, enige tijd terug. Ik heb toen op mijn hotmail-account, die ik dus ook voor msn gebruik, mijn wachtwoord veranderd. Et voila, het werkt. Meer work-around dan een echte oplossing, maar ik was er mee geholpen.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:58

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Mja.. geef anders nog een nuttiger antwoord of zo...

Als je eens verteld wat je al geprobeerd hebt, dan is het een stuk gemakkelijker om evt. nog andere oplossing aan te dragen..

Heb je ALLE oplossingen geprobeerd die je tegenkwam met het zoeken hier op GoT?? Dus deze lijst?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23

Wom

Wat heb je aan firewall's/routers/etc. ?

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

FlipFluitketel schreef op 22 april 2004 @ 11:06:
[...]

Als je eens verteld wat je al geprobeerd hebt, dan is het een stuk gemakkelijker om evt. nog andere oplossing aan te dragen..

Heb je ALLE oplossingen geprobeerd die je tegenkwam met het zoeken hier op GoT?? Dus deze lijst?
Heb die foutmelding ook wel eens gehad.. na afsluiten msn en killen van msn service (die blijkbaar doorliep) daarna het opnieuw opstarten van msn werkte ie wel weer goed... Dus een reboot zou het misschien wel kunnen fixen.. :)

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op 22 april 2004 @ 11:06:
[...]

As good as, ik zal de lijst nog ff updaten.
AudiRS4 schreef op 22 april 2004 @ 11:07:
Wat heb je aan firewall's/routers/etc. ?
Geen firewall (standaard van XP uitgeschakeld), een ADSL router/modem in één van Conexant.
tec schreef op 22 april 2004 @ 11:09:
[...]

Heb die foutmelding ook wel eens gehad.. na afsluiten msn en killen van msn service (die blijkbaar doorliep) daarna het opnieuw opstarten van msn werkte ie wel weer goed... Dus een reboot zou het misschien wel kunnen fixen.. :)
Lezen aub :) Zoals je ziet heb ik dit probleem nu al een aantal weken (!)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 11:13 ]

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
argghh ik heb hetzelfde probleem 8)7 , maar het rare is dat ik helemaal nergens bij www.msn.nl in kan. kreeg waar ik ook klik: "De pagina kan niet worden weergegeven."

Jan als je een oplossing hebt gevonden meld het dan ff ??

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Misschien nog effe je hostsfile nakijken? (ik roep ook maar wat...)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1