Toon posts:

[gezocht] Agenda voor bij Outlook express *

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met de volgende vraag: Heeft outlook express xp een agenda ? zoja waar vind ik die...? Ik werk namelijk met outlook maar ik heb me laten wijsmaken dat outlook niet fatsoenlijk met @home werkt.

Ik ben namelijk heel vergeetachtig 8)7 en heb buiten mijn normale agenda eentje nodig op mijn pc.
Mocht express geen agenda hebben dan mijn volgende vraag : heeft iemand een goeie tip voor een elektronische agenda ?

Bij voorbaat dank _/-\o_

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:10

jurma

simply connecting...

outlook express heeft geen agenda daarin tegen heeft ms office outlook wel een agenda, dus ik denk dat de oplossing voor je is.

Outlook express werkt goed met @home, ik maak er zelf ook gebruik van.

en als je elektronische agenda wilt moet je een palm/ipaq of iets dergelijks kopen, anders als je telefoon een angeda heeft dan kan je die ook gebruiken

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zover ik weet heet OE geen agenda functie, hetgeen wat jij zegt over @home en Outlook lijkt mij complete onzin. Probeer gewoon outlook en kijk wat er mis gaat (niets lijkt mij)

Verwijderd

Hoe kan Outlook express het nou wel doen met je mail en Outlook niet.... Beetje vreemd.

Kan echter melden dat de agenda functie van de normale outlook perfect werkt. Maak er zelf ook al lange tijd gebruik van.... Geheugen is echt een lekke zeef.

Greet

Verwijderd

Topicstarter
Bedank voor de info.

Ik bedoelde dat Outlook ( niet express ) niet normaal met @home werkt ( express idd dat heb ik nu ook ). heb een beetje gezocht door de topics en kom idd veel problemen met outlook en @home tegen ( geen mail binnenhalen problemen met verschillende gebruikers enz).

Ik barst namelijk van de afspraken enz dus het zou wel fijn zijn dat als ik de pc opstart een pop-upje krijg ofzo die mij verteld wat ik allemaal moet doen ( net zoals in outlook )
Misschien bestaat er een 'los' programma waarin je alle afspraken kunt zetten....
En un PDA is geen oplossing... daar ben ik te onhandig voor.

bedankt voor jullie tijd.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 15:53

Dommel

Professioneel Software Sloper

Mazärr schreef op 22 april 2004 @ 10:36:
Hallo allemaal,

Ik zit met de volgende vraag: Heeft outlook express xp een agenda ? zoja waar vind ik die...? Ik werk namelijk met outlook maar ik heb me laten wijsmaken dat outlook niet fatsoenlijk met @home werkt.
Dan hebben ze je mooi voor de gek gehouden. Outlook en @Home gaan gewoon goed samen als je de goede instellingen gebruikt. Dat geldt trouwens voor meerdere ISP's, de juiste instellingen kiezen.
Ik ben namelijk heel vergeetachtig 8)7 en heb buiten mijn normale agenda eentje nodig op mijn pc.
Mocht express geen agenda hebben dan mijn volgende vraag : heeft iemand een goeie tip voor een elektronische agenda ?

Bij voorbaat dank _/-\o_
Ik ken het probleem en sinds begin februari gebruik ik Post-it® Software Notes van 3M Company. De digitale versie van de papieren Post-it. Je maakt een memobord aan en je kunt er al je afspraken opzetten. Stel een alarm in en je wordt op het juiste moment gewaarschuwd door middel van een alarmbel. Mocht je met meerdere in een netwerk zitten en iedereen heeft het ge-installeerd dan kun je onderling ook nog notes rondsturen :)

Linkje: Post-it® Software Notes
edit:
Professional version kost als je hem laat versturen $30 en downloaden $25

[ Voor 4% gewijzigd door Dommel op 22-04-2004 10:50 ]

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,

bedankt voor de ifo ik ga eens kijken....

Verwijderd

Werk thuis met outlook en outlook express bij @home. Leveren beide geen probleem op. gebruik outlook vooj je agenda. werkt. :)

Verwijderd

Topicstarter
goeie tip van post-it !!

ik heb een gratis versie gedownd en hij werkt perfect.

Bedankt voor de snelle oplossing. _/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Titeledit, alleen "outlook express" zegt helemaal niets over je vraag :) Trouwens welkom op GoT :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1