Toon posts:

[winxp] hoe kan ik die thumbnails uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
elke keer gooit explorer mij uit het systeem als het thumbnils gat maken van divx. ik wil dit uit zetten maar nergens staat precies waar. iemand een idee?

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:04
bij iedere map die je opent kan je veranderen hoe je het wil, ik heb het op details staan... als je dit veranderd hebt kan je bij mapopties zeggen: "Toepassen bij elke map"

als het goed is is het dan bij iedere map altijd zo!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Doe eens zoeken op AVI 100% CPU ofzo, je zou de genoemde register sleutels eens kunnen verwijderen/editten.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
dat werkt dus niet...ik heb meer dan 10.000 folders...dat houd hij dus niet bij. ik wil het gewoon uitzetten, niet veranderen nee gewoon uit hebben dat hij het nooit meer doet

Verwijderd

Je kan ook bij de eigenschappen van windows... (Daar waar je het ook weer terug kan zetten naar een schrappie win 98 look a like...) kan je per onderdeeltje dat XP doet aan grafische shit uitzetten.

Hier staat waarschijnlijk ook iets van preview tussen voor filmpjes en plaatjes.

PS staat dus onder eigenschappen van deze computer...

Greet

Verwijderd

Topicstarter
waar precies staat dat dan eigenschappen van windows is nog al ruim begrip

Verwijderd

Linkermuisknop op "deze computer" en dan eigenschappen. Hier staat ergens in de vele tabs een overzichtje met alle mooie dingetjes van XP (ik neem trouwens maar aan dat je XP heb). Dingen zoals vloeiend maximaliseren enzo.
daar staat dit ook misschien wel bij.... Ik zit nu op school dus daar is al die shit geblocked :( kan het dus niet controleren voor je.

Greet

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Open verkenner, kies via dat weergave knopje de weergave die je wilt hebben, gan dan naar Extra -> Mapopties -> Weergave ->

vinkje van: De weergave-instellingen van elke map opslaan uitzetten

Dan op "Op alle mappen toepassen" klikken.

Verwijderd

Topicstarter
that did they job...... dat menutje met al die leuke dingetjes ...daar staat niks over explorer in . maar de laatste tip werkte.......many thanks
Pagina: 1