?? Word-document beschadigd.. Reparatie?

Pagina: 1
Acties:

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 09:59
He,

ik heb een word-document, paar weken geleden aangemaakt met Microsoft Office Word 2003 en op mijn server geupload om het niet kwijt te raken.. Meerdere keren heb ik het bestand opgevraagd (vanaf de server) en dit werkte gewoon, geen problemen, gewoon openen. Gister opende ik het weer en tot mijn verbazing werkte het niet meer. (ik heb nix aan het bestand veranderd). Hoe kan dit?
En hoe kan ik het repareren?
Het bestand vind je hier..

alvast bedankt

[edit]door Trojan Pony is het gelukt om het word-bestand weer zichtbaar te maken met door middel van het programmaatje WordFix. Ik heb het bestand al weer van m'n server afgehaald.. Trojan Pony; alsnog erg bedankt![/edit]

[ Voor 30% gewijzigd door Ynst2003 op 22-04-2004 08:50 ]

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Ik weet niet of het slim is om die adressen openbaar te maken. Met Wordpad geopend zijn ze iig wel te lezen.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Verwijderd

In wordpad zijn ze te lezen inderdaad.
In office 2003 zit een tekstherstelfunctie, heb ik al voor je geprobeerd, helaas zonder succes. Apart probleempje...

Verwijderd

Ik zou wel willen weten hoe je dit gedaan hebt. Ik heb ook vaak bestandjes die ik niet meer kan openen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 08:32:
[...]

Ik zou wel willen weten hoe je dit gedaan hebt. Ik heb ook vaak bestandjes die ik niet meer kan openen.
WordFix

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 09:59
thx voor jullie snelle reacties :) !
Pagina: 1