Mijn nichtje wil aan rendering gaan beginnen en met een Matrox G400 is dat geen feest. Daarom is een upgrade nodig. Nu kijk ik naar de eisen die Alias stelt en dat is:
Hardware-Accelerated OpenGL® graphics card
Als ik verder kijk dan staat er:
Wat is het beste advies voor een budget dat de naam "betaalbaar" moet dragen. Echt duidelijke eisen aan het budget zijn er dus niet maar het moet niet 800 euro gaan worden.
/edit: Oh, geen tips over het flashen en ombeunen van videokaarten.... ik weet dat dat er is, dat het kan en een hoop geld kan schelen maar dat is niet waar ik naar op zoek ben.
Hardware-Accelerated OpenGL® graphics card
Als ik verder kijk dan staat er:
Over een Radeon-gebaseerde kaart wordt niks gezegd. Werkt zo'n Geforce-kaart nou écht niet en zou ik wél een Radeon kunnen pakken, of kom ik echt bij een Quadro-kaart uit ($$$)?nVidia GeForce2, GeForce3, GeForce4 NOT QUALIFIED
See Note. NOT QUALIFIED
See Note.
Wat is het beste advies voor een budget dat de naam "betaalbaar" moet dragen. Echt duidelijke eisen aan het budget zijn er dus niet maar het moet niet 800 euro gaan worden.
/edit: Oh, geen tips over het flashen en ombeunen van videokaarten.... ik weet dat dat er is, dat het kan en een hoop geld kan schelen maar dat is niet waar ik naar op zoek ben.
[ Voor 15% gewijzigd door Toink op 22-04-2004 08:09 ]