Toon posts:

geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer in elkaar geschroeft en met alle testen deed ie het. Nu haal ik de videokaart (sis 6326) eruit (goedkoop 8 mb kaartje) en stop die er later weer in en nu krijgt mijn monitor geen signaal. De computer start op met een lange piep en een paar korte en na enige tijd gaat ie vanzelf weer uit.

Ik heb er al een andere kaart in gepropt, zonder resultaat. Wie oh wie helpt me hierbij?

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:01
tja... eerlijk gezegd weet ik niet wat ik met zo'n topic moet...

de ene videokaart doet het wel, de andere niet...

Dan lijken me er twee mogelijkheden:

1: videokaart 2 is defect

2: de instellingen op je systeem staan verkeerd zodat videokaart 2 niet werkt...

Nu lijkt me de meest logische oplossing dat je in je moederbordboekje zoekt wat de die lange piep betekend. Waarschijnlijk leidt dat tot de oplossing van het probleem.

een kleine tip: lees de Faq eens door, dan weet je wat er van een topicstart wordt verwacht. O.a. ontbreekt wat je zelf al hebt geprobeerd en wat je systeemspecs zijn...

En Welkom op GOT... Jammer dat je eerste reply niet zo heel vriendelijk is... Maar hier op GoT wordt toch ook een inzet van de TS verwacht...

[ Voor 14% gewijzigd door L.N. op 22-04-2004 02:42 ]

Verwijderd

Wat betekend een lange piep volgens je moederbord-manual? Grote kans dat je het dan weet.

Anders even alles er uit behalve cpu, videokaart, geheugen, hd en nog eens proberen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lange piep gevolgd door 3 korte is vrijwel altijd een probleem met de videokaart. Je test dus met dezelfde kaart als waarmee de pc het eerst wel deed?
Probeer eens een andere videokaart in je pc, en test deze Sis eens in een andere pc :)