Toon posts:

casema perikelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al vaker heb ik problemen gehad bij casema maar dit slaat alles. Na aansluiten van het motorola eurodocsis modem en het aanmelden via de telefoon want met een win2k station en de bijgeleverde software wilde het al niet, is er wel verbinding maar zo traag dat ik alleen de titel van een website kon lezen.

Uit 4 pings heb ik er 2 die 100% ontvangen zijn, 1 met 25% verlies, en de andere 100% verlies. Casema ondersteund geen win2k dus hals overkop de recovery cd van de net nieuwe fujitsu siemens laptop geinstalleerd (winxp home), maar het zelfde probleem. Het internet druppelt binnen en alles is geinstalleerd volgens het boekje.

De modem is via dhcp protocol dus inloggen met username hoeft niet meer, toch geprobeerd met een inbelverbinding en ook dat wilde niet. Thuis zelfde verbinding met router en 4 win2k stations, probleemloos.

Ik heb geen idee meer, dus vraag het aan jullie. Enig idee, of mensen met dezelde ervaringen?

alvast bedankt
gr johan

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tja, als je onder 2 verschillende (net nieuw geinstalleerde) OS'en hetzelfde probleem hebt lijkt het me simpel. Je ISP bellen en het probleem aan hun voorleggen.

Tijd voor een nieuwe sig..