Toon posts:

abit KT7 - cooler?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke cooler adviseren jullie mij nu want de een zegt dat de alpha beter is en de ander de fop38 en superorb of chrome orb of nog een andere?????

please help me!

Verwijderd

Topicstarter
of heeft iemand een url ofzo?
met vergelijkingen van coolers?
please snel want ik wil zo snel mogelijk bestellen (maar dat snappen julli wel ;))

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Het belangrijkste is met wat voor budget je hebt en in welke herrie je wilt zitten, die twee dingen moet je jezlf afvragen en dan ga je opzoek naar een koeler :)

Verwijderd

Topicstarter
budget is geen probleem
en herrie liever zo min mogelijk

thanks voor de urls :)

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik voor de ArctiCooler of de SuperOrb ga....

tenzij ik nog betere benchmarks zie en kan vergelijken

iemand nog tips?
(de cooler moet dus komen op een KT7 (raid)

Verwijderd

Pas op met de super orb! Dit is een core crusher!!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Mijn Alpha PAL6035MFC + Delta 60MP fan koelt prima en past werkelijk PRIMA op mijn KT7...zonder iets om te buigen of weg te schuren ofzo!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ik bereikte met de FOP38 een T-drop van 20 graden!>:) (in vgl met een standaardkoeler) op mijn KT7 en zelfde koelpasta
Welke test ik ook tegenkom, ze zeggen allemaal hetzelfde: FOP38 koelt het beste maar maakt een teringherrie! (niets waar wat kastisolatie niets tegen kan doen)

Ik ben zelf eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar een benchmark tussen de Silverado en de FOP38. De Silverado zou de enige luchtkoeler zijn die het evt nog wat beter zou kunnen doen, tegen een fractie van de herrie.

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Op dinsdag 19 december 2000 07:02 schreef masterwill het volgende:
budget is geen probleem
en herrie liever zo min mogelijk
Met deze informatie zou ik zeggen: neem de silverado. http://www.aconto.de/
Kost een paar centen, maar dan hebbie ook wat! *D
Slechts 18dba! :7 Maar daar betaal je ook wel vet voor.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Die ontzettende pokkeherrie is ook de enige reden waarom ik niet die FOP38 genomen heb (of een Alpa met 60HP fan..).

Met 4 80mm fans is mijn PC al aardig luidruchtig.. en mijn 80 mm fans zijn max 36 dBA. Laat staan als er nog zo'n 46 dBA coolerfan staat te janken!

Overigens.. zouden we niet es wat mp3tjes kunnen opnemen van het geluid van onze PC's? Dan kunnen lui die eventueel een FOP38 overwegen of een andere koeler.. horen hoe LUID *LUID* is?

Al die reviews zeggen dat die FOP38 een pokkeherrie maakt.. dan wil ik dat toch ook wel es horen maar niemand denkt er aan het geluid ff op te nemen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Goed idee lijkt me.....als mijn Silverado er is, zal ik het geluid eens opnemen en met software bekijken hoeveel Dba het is.....uhhhh....als je hem uberhaupt hoort.

Het is wel zo dat er op de Silverado 3 standen zitten van de fan. Die 18Dba zal ongetwijfeld voor de laagste stand gelden. Wil je nog betere koeling dat zal het echt wel meer Dba zijn.
Pagina: 1