Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
[ Voor 33% gewijzigd door Donuts op 21-04-2004 21:19 ]
Women who seek to be equal with men lack sense of reality
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
even inkloppen vanaf de commandline in windows
dan zou je een compatibilty tab moeten krijgen
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
dit zit volgens mij niet standaart bij windows 2000, maar wel bij windows xp
en het is vast wel ergens te downen
Tja, in dat geval wordt het moeilijk. Ik ken er geen proggies voor. Bestaan er geen upgrades voor het spel om het onder 200 te draaien..?
Women who seek to be equal with men lack sense of reality
Is een upgrade naar Windows XP dan geen optie? Das namelijk net 1 van de verbeteringen van Windows XP tov 2000, de compatibiliteitsopties.Kaastosti schreef op 21 april 2004 @ 21:22:
En dan... kan ik booten van een Win98SE bootdisk. En dan?
Tesla Model Y RWD (2024)
das dus niet het geval, die mode zit ook al in windows 2000, echter zie je hem standaard niet--MeAngry-- schreef op 21 april 2004 @ 21:24:
[...]
Is een upgrade naar Windows XP dan geen optie? Das namelijk net 1 van de verbeteringen van Windows XP tov 2000, de compatibiliteitsopties.
A wise man's life is based around fuck you
Kijk, dat is dus mooi dat ik dat nu weet, tnxzwelgje schreef op 21 april 2004 @ 21:26:
[...]
das dus niet het geval, die mode zit ook al in windows 2000, echter zie je hem standaard niet
Tesla Model Y RWD (2024)