Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ
Nopes... Dat kun je vergeten... Een processor gaat nog wel, maar een moederbord wordt echt een probleem. 99% van de gevallen doet ie het dan helemaal niet... en de ene resterende procent levert een uiterst instabiel systeem op... Dus ik zou gewoon xp helemaal opnieuw installeren... Desnoods alleen de naam van de windows folder ff op een andere computer renamen, als je niet wilt formatteren...
maar vraagje; was dit nou echt niet te vinden met de search?
maar vraagje; was dit nou echt niet te vinden met de search?
Het kan wel. Ik heb met toeval eens een Nvidia bord(Asus A7N266-VM) met een AMD Athlon processor verwisseld met een Intel 845 GL moederbord en een Intel Celeron processor.
Als je dezelfde chipset houdt kan het goed gaan. Als je Via hebt en je neemt weer een Via dan zou het goed moeten gaan. Ik heb ooit een SiS 645 mb vervangen door een SIS 661 moederbord en dat ging goed.
Als je dezelfde chipset houdt kan het goed gaan. Als je Via hebt en je neemt weer een Via dan zou het goed moeten gaan. Ik heb ooit een SiS 645 mb vervangen door een SIS 661 moederbord en dat ging goed.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Het gaat om een MSI 6380/AMD/VIA naar een ASUS a7n8x/AMD/nForce.
Dus dat wordt een probleem...
Da's erg jammer want dat betekent een versie installatie inclusief alle instellingen van programma's...
Dus dat wordt een probleem...
Da's erg jammer want dat betekent een versie installatie inclusief alle instellingen van programma's...
Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ
Het kan best, maar is wat bewerkelijk. Beter is in 99% van de gevallen gewoon een clean install te doen, dat heb je sneller voor elkaar dan het gezeik dat je met een andere I/O controller hebt. Maar dat is met zelfs minimaal searchwerk uitgebreid te vinden. Voortaan graag eerst search gebruiken, pas als dat niets oplevert posten...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()