met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
ja dat kan, maar let niet op de prijs 
er is wel een set voor tig meter bereik van ik geloof dynabite ofsow voor iets van 300 piek.
ik geloof dat er wel eens een topic over is geweest, moet je dus ff de search gebruiken...
er is wel een set voor tig meter bereik van ik geloof dynabite ofsow voor iets van 300 piek.
ik geloof dat er wel eens een topic over is geweest, moet je dus ff de search gebruiken...
Het is inderdaad mogelijk, apple heeft zo de airpoort. Je kunt hier alles mee wat je met een normaal netwerk ook kan. Maargoed, eigenlijk zouden ze eens 'wireless cabels' uit moeten vinden. Scheelt weer een hoop kabels trekken
Verwijderd
jahoor, kun je gewoon kopen. 3Com heeft dat op de markt, DiamondMM ook.
Dan koop je gewoon netwerk kaarten die aan de achterkant een soort antenne hebben.
Werkt op dezelfde frequentie als DECT telefoons en radiografische koptelefoons.
Is nu nog peperduur, en niet heel erg snel (2Mbit).
Beveiliging is een vak op zich met zo'n netwerk. Iedereen met een laptop en een draadloos netwerk kaart kan in principe (fysiek) aan je netwerk gaan hangen.
Enkele grote bedrijven hebben intern al zo'n netwerk; is qua aanleg een stuk goedkoper.
In amerika is van sommigen industrie wijken al bekend dat de draadloos netwerk frequentie band 'vol' zit, ivm het hoge aantal bedrijven in die wijk die zo'n netwerk gebruiken.
Dan koop je gewoon netwerk kaarten die aan de achterkant een soort antenne hebben.
Werkt op dezelfde frequentie als DECT telefoons en radiografische koptelefoons.
Is nu nog peperduur, en niet heel erg snel (2Mbit).
Beveiliging is een vak op zich met zo'n netwerk. Iedereen met een laptop en een draadloos netwerk kaart kan in principe (fysiek) aan je netwerk gaan hangen.
Enkele grote bedrijven hebben intern al zo'n netwerk; is qua aanleg een stuk goedkoper.
In amerika is van sommigen industrie wijken al bekend dat de draadloos netwerk frequentie band 'vol' zit, ivm het hoge aantal bedrijven in die wijk die zo'n netwerk gebruiken.
Verwijderd
Om de dooie dood niet.Werkt op dezelfde frequentie als DECT telefoons en radiografische koptelefoons
Die radiografische krengen zitten op de 27Mhz band, dit loopt op de 2,3Ghz band.
Verwijderd
ik pas een draadloosnetwerk getest we hadden een test pakket gekregen van 3com omdat we partner zijn. en werkelijk waar het loopt fijn. maar het is wel een dure investering.
De oude draadloze krengen zitten of op 27 MHz of op 40 MHz, afhankelijk van de fabrikant, maar DECT zit daar absoluut niet op, die zit op 800 of 900 MHz, ligt in elk geval in de buurt van GSM frequenties... Op de lage frequenties is het DECT-systeem niet mogelijk ivm bandbreedtesOp woensdag 20 december 2000 13:21 schreef Snuffie het volgende:
[..]
Om de dooie dood niet.
Die radiografische krengen zitten op de 27Mhz band, dit loopt op de 2,3Ghz band.
Shit, kan je niet mobiel bellen als je achter je pc'tje zit 
Maar ja, ook niet echt goed voor mijn monitor die als een gek begint te trillen als er GSM activiteit in de buurt is...
Maar ja, ook niet echt goed voor mijn monitor die als een gek begint te trillen als er GSM activiteit in de buurt is...
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Pagina: 1