Toon posts:

msi 865 pe

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al eens een topic geplaats betrefd de best mogelijk instelling van de bios.
nu heb ik een vraag rond het diskettenstation. deze doe het gewoon weg niet.
waarop moet ik juist letten en wat moet of juist niet ingeschakeld zijn.
de diskstation doet gewoon weg niets (zelfs geen lamp) en bij deze computer bij windows xp home staat hij ook niet.
iemand tips??

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Basic wel een beetje.. ;)

1: Voedingskabel goed?
2: kabel naar mainbord zit goed?
3: In de bios staat tie aan/goed ingesteld?

Kan je wel effe vooruit hè..

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

verkeerd knoppie 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 09:48 ]

Verwijderd

Test ff met een andere floppy disk als je de mogelijkheid hebt. Of test deze floppydisk in een andere computer... zo sluit je de meeste dingen uit :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Even logisch nadenken? Kabels? BIOS instellingen? Andere FDD proberen? FDD in andere PC testen?

Welja, het is hier op GoT niet de bedoeling dat je bij het minste geringste probleem al een topic opent met daarin louter de probleembeschrijving. Pleeg eens vooronderzoek, probeer zelf het probleem te opzoeken, verhelpen cq uitsluiten. Post hetgeen je hebt ondervonden in een uitgebreid topic en vertel erbij wat je allemaal wel niet hebt gedaan en waarom dat niet lukte, etc.

Herlees eens het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] om jezelf een beter beeld te verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Overigens hoort dit topic helemaal niet hier in PMG, maar in Opslagmedia & I/O Controllers en slaat de topictitel ook nog werkelijk nergens op. Be creative ..

Tip: lees voortaan de tekst bovenaan [New Topic]. Daarin staat beknopt samengevat wat je zou moeten weten/kennen/doen alvorens je een topic post B)

Dit topic is gesloten.