Toon posts:

[Newszilla] meer dan 3 connecties?

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier adsl van xs4all waarmee ik dus ook op newszilla (de newsserver van xs4all) kan komen, maar je kunt maar 3 connecties maken met de newsserver met het gevolg dat ie niet op z'n maximale snelheid kan downloaden (2 mbit), nou heb ik wel nog 2 andere newszilla accounts (van 2 kennissen) maar aangezien xs4all op het aantal conn. per ip kijkt en niet per account heb ik hier nix aan.

Nu vraag ik me dus af of het mogelijk is om toch meerdere connecties te maken met of zonder die extra accounts, ik zie ook vaak dat mensen via ipv6 vanalles lopen doen (weet alleen niet wat :s )

Iemand enig idee?

Alvast bedankt...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
gewoon ipv6 tunnel opzetten en connecten maar (3 connecties per ip, dus zoveel je wilt zeg maar ;))

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Het lijkt me dat het niet kan, en waarom je niet meer dan 3 mag lijkt me ook duidelijk. Je vraagt nu dus of wij je willen helpen de policy van de xs4all newsserver te omzeilen?

Verwijderd

Topicstarter
4of9 schreef op 21 april 2004 @ 20:41:
gewoon ipv6 tunnel opzetten en connecten maar (3 connecties per ip, dus zoveel je wilt zeg maar ;))
thnx! daar ga ik me eens in verdiepen dan :)
Afbeeldingslocatie: http://forum.ftd.nu/images/smilies/yay.gif Afbeeldingslocatie: http://forum.ftd.nu/images/smilies/yay.gif Afbeeldingslocatie: http://forum.ftd.nu/images/smilies/yay.gif
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 20:42:
Het lijkt me dat het niet kan, en waarom je niet meer dan 3 mag lijkt me ook duidelijk. Je vraagt nu dus of wij je willen helpen de policy van de xs4all newsserver te omzeilen?
Ik denk dat ze dit liever hebben dan dat ik alles via m'n amerikaanse newsserver blijf downloaden.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 21:16 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 21:14:
[...]

thnx! daar ga ik me eens in verdiepen dan :)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mja... er lopen meerdere threads met 1000+ reacties over dit onderwerp op het forum waar je nu de smilies vanaf deepllinked. Zoekertje dus. ;).
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 20:42:
XS4ALL laat connecties toe van externen via IPv6. Deze komen dan op een aparte dreader terecht. Ik weet niet hoe het zit met lopende IPv4 connecties als er iemand via een IPv6-tunnel probeerd te connecten.

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-03 09:25
Weet je wat het woord "asociaal" betekent? Waarom denk je dat je niet de volle snelheid haalt met 3 threads?: Omdat die servers gewoon niet meer aankunnen... Wat zou er dan gebeuren als sommige mensen lekker met 20 threads gaan leechen? Juist dan gaat de rest nog weer langzamer. Blijf een beetje sociaal en gebruik gewoon je 3 threads... Wees ook eens tevreden

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:15
4of9 schreef op 21 april 2004 @ 20:41:
Nee, niet zoveel je wilt maar zoveel je PC's hebt. Dus als je thuis met 1 PC zit kan je ook maar 3 connecties over ipv6 maken ;)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Jonez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 12:15

Jonez

2+2=5

FF een n00b vraag, Heeft dat ipv6 ook invloed als ik gewoon met 3 connecties zit te knoeien of maakt het niet uit?

En hoe stel ik dat in (andere server oid)?

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:15
Jonez schreef op 21 april 2004 @ 21:28:
FF een n00b vraag, Heeft dat ipv6 ook invloed als ik gewoon met 3 connecties zit te knoeien of maakt het niet uit?

En hoe stel ik dat in (andere server oid)?
Je moet newszilla6.xs4all.nl gebruiken en een ipv6 ondersteunende news lezer.

Ik begrijp je andere vraag niet, maar ik kan over ipv6 3 connecties maken naar newszilla6.xs4all.nl met ieder ~45KB/sec

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Jonez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 12:15

Jonez

2+2=5

Gondor schreef op 21 april 2004 @ 21:50:
[...]

Ik begrijp je andere vraag niet, maar ik kan over ipv6 3 connecties maken naar newszilla6.xs4all.nl met ieder ~45KB/sec
Dat bedoel ik, het is dus niet sneller als ipv4.

Verwijderd

Topicstarter
Fidai schreef op 21 april 2004 @ 21:18:
Weet je wat het woord "asociaal" betekent? Waarom denk je dat je niet de volle snelheid haalt met 3 threads?: Omdat die servers gewoon niet meer aankunnen... Wat zou er dan gebeuren als sommige mensen lekker met 20 threads gaan leechen? Juist dan gaat de rest nog weer langzamer. Blijf een beetje sociaal en gebruik gewoon je 3 threads... Wees ook eens tevreden
Ik wil juist meerdere connecties kunnen maken met xs4all zodat ik m'n amerikaanse newsserver (duur voor xs4all) op een laag pitje kan zetten en het merendeel via de xs4all servers kan binnenhalen (goedkoop voor xs4all), het maakt voor mij nix uit, maar voor xs4all is het een stuk goedkoper,

Dus dat is toch best SOCIAAL van me of niet dan.

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/17359/11shot.gif

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 21:59:
Ik wil juist meerdere connecties kunnen maken met xs4all zodat ik m'n amerikaanse newsserver (duur voor xs4all) op een laag pitje kan zetten en het merendeel via de xs4all servers kan binnenhalen (goedkoop voor xs4all), het maakt voor mij nix uit, maar voor xs4all is het een stuk goedkoper,

Dus dat is toch best SOCIAAL van me of niet dan.
Bandbreedte is relatief gezien goedkoop.
Verder is gewoon ASSOCIAAL om een 'regel' van max 3 connecties per gebruiker proberen te omzeilen. Als de hardware het onbepert zou trekken zou deze regel niet bestaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ga alsjeblieft in een ander topic je morale gevoelens verwoorden zeg, bahbah

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Goed, genoeg, we helpen je hier dus niet met het omzeilen van beveiligingen, ongeacht de reden waarom je dat zou willen doen. Verder het verzoek om onnodige non-GoT-smileys weg te laten :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.