welke 19" monitor ???

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ga binnenkort een 19" monitor kopen en nu ben ik benieuwd naar jullie reacties over welke 19" bak ik t beste kan kopen.
Ik zit zelf te denken aan de IIyama 19 met zo'n plaate daimontron beeldbuis te denken.
Maar ja tis een hoop geld.. dus ik zou graag jullie reacties willen hooren.

Verwijderd

Hier zijn al HEEL VEEL topics over geweest, druk de search knop maar eens in.

Maar goed. Over het goed of fout zijn van een Diamondtron is genoeg geschreven. Het is een gegeven dat deze twee dunne lijntjes in beeld hebben, die alleen op heldere achtergronden te zien zijn. Ik zou me er dood aan ergeren, dus ik heb een 900ift van Samsung gekocht. (geen lijntjes)
De nieuwe LG 19" schijnt ook binnenkort uit te komen (dat zeiden ze in oktober eigenlijk al) Die heeft ook geen lijntjes. Nadeel: het beeld is meer 'hol' dan 'plat'.

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:28

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Bij de meeste (lees: vrijwel alle :)) mensen wennen de lijntjes na een week of enkele weken. En dan zie je ze dus gewoon niet meer. Ik zit hier echter een Sony CPD-420 GST (Trinitron) en alles wat ik ervan kan zeggen, is dat het gewoon een fantastische monitor is :)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En ik sluit me helemaal aan bij Pathfinder. Ik heb deze monitor dus ook en bevalt me echt perfect !

Die 2 horizontale lijntjes vallen nauwelijks op !

Virussen? Scan ze hier!

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Die lijntjes, waar zaten die ook al weer...

Ik heb zelf de Vision M Pro 450 en hij bevalt uitstekend. Ik heb voor deze i.p.v. de sony 420 gekozen omdat de iiyama iets hogere refreshrates heeft bij hoge res. Verder is de beeldkwaliteit vergelijkbaar, en de prijs ook. Je zult gewoon achter die dingen moeten gaan zitten en op je gevoel af gaan.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:45

The Wizard

Moderator Mobile
Ik sluit me aan bij collega tweaker Gert dat je gewoon achter de verschillende monitoren moet gaan zitten, en dan de monitor kiezen die het fijnst kijkt.

Ik heb zelf de Vision master pro 450 en het bevalt me uitstekend, voor het platte scherm.. Wat zijn de schitteringen minder geworden! (ook nog een voordeel :)

The Wizard

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

Pagina: 1