Ik heb net een nieuwe kaart gekocht, maar nou wil die voor geen meter draaien op mijn K7s8xe r3. Als ik mijn pc aanzet zit het hele scherm vol met kleurtjes en gekleurde vakjes. Ook mijn bios zit er vol mee, ik kan dus haast nix meer lezen.
Start ik hem door naar windows, gaat alles heel langzaam, hij loopt soms gewoon vast. Alles is daar dan ook corrupt, op een uitzondering na. Icoontjes zijn zwart gestreepte stukken etc. Alles gaat opvallend traag, opstarten duurt ineens 5 min ipv 2 min.
Nou heb ikm de kaart bij mijn broertje geprobeerd, op een BX mobo (p3-1000 agp2x)en daar doet hij het wel goed op,op een paar groene pixels na. Kan daar gewoon spel spelen.
Ik kan bij mezelf verder geen voltage instellen van de AGP.
Agp op 4x of 8x zetten maakt nix uit, fastwrites maakt ook niets uit.
Cpu van 2200 naar 1400 mhz terug klokken maakt niets uit. ook de bus van 200 naar 133 setten scheelt nix.
Wat kan het hier nou wezen? Kheb ook al de nieuwse bios op mijn mobo.
kijk hieronder voor mijn sys specs.
Aan de voeding zal het niet liggen, want het maakt niet uit of ik mijn pc stress of niet, en ik heb een goede voeding erin zitten.
[Update]
Ik heb de kaart al zwaar onder geclockt naar 220/400 (stnd=250/550)
En een gf4mx440 draait er als een speer op.
plaatje van mijn bios:
Start ik hem door naar windows, gaat alles heel langzaam, hij loopt soms gewoon vast. Alles is daar dan ook corrupt, op een uitzondering na. Icoontjes zijn zwart gestreepte stukken etc. Alles gaat opvallend traag, opstarten duurt ineens 5 min ipv 2 min.
Nou heb ikm de kaart bij mijn broertje geprobeerd, op een BX mobo (p3-1000 agp2x)en daar doet hij het wel goed op,op een paar groene pixels na. Kan daar gewoon spel spelen.
Ik kan bij mezelf verder geen voltage instellen van de AGP.
Agp op 4x of 8x zetten maakt nix uit, fastwrites maakt ook niets uit.
Cpu van 2200 naar 1400 mhz terug klokken maakt niets uit. ook de bus van 200 naar 133 setten scheelt nix.
Wat kan het hier nou wezen? Kheb ook al de nieuwse bios op mijn mobo.
kijk hieronder voor mijn sys specs.
Aan de voeding zal het niet liggen, want het maakt niet uit of ik mijn pc stress of niet, en ik heb een goede voeding erin zitten.
[Update]
Ik heb de kaart al zwaar onder geclockt naar 220/400 (stnd=250/550)
En een gf4mx440 draait er als een speer op.
plaatje van mijn bios:
[ Voor 10% gewijzigd door DaOverclocker op 21-04-2004 23:57 ]