Toon posts:

Spire MA324-15

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt 't nou maar zo, of is dat ding echt een goed coolertje??? ik zie alleen maar goede dingen over dat ding........

want hij is goedkoop, stil (toch wel belangrijk omdat ie op m'n slaapkamer staat..)

dus nou is er nog een vraagje -> kan je er een beetje leuk mee overclocken en moet ik em maar kopen??

de specs van m'n comp. staan hieronder

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kijk op http://www.dsa-com.nl/rorupc/review/socketa/ daar staat een hele review.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Om m nou stil te noemen vind ik wat overdreven, hij komt aardig in de buurt van een stofzuiger.;)

Maar koelen doet hij heel goed>:) !!!

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
nou, hij's wel stiller dan veel andere coolers (spire orbs enz.)

maar de prestatie/geluid verhouding is toch wel goed te noemen, toch??

• Woef
  • Niet online
ja vind ik van wel, anders had ik dat niet genoemd he ;) !

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry, maar 'k kwam dus niet op je site :(

die kl*te casema :r was weer es baggertraag.... maar 'k heb 't nu allemaal kunnen lezen en morgen (of overmorgen) ga 'k er maar eentje bestellen.....

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:34

botoo

💀 too old to die young

GbM, de MA324-15 is imho idd een hele goede "budget" koeler, je kan het 15 mm ventilatortje probleemloos vervangen voor een 25mm versie waarmee je de airflow (afhankelijk van welke fan je kiest) makkelijk kunt verdubbellen. Ik heb er een 26 cfm op gezet waardoor de temp 3 C zakte.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Woef
  • Niet online
Inderdaad dat heb ik ook gedaan, met die high quality cooler van NoRRoD, en dat scheelde bij meer dan 4 graden. Ik ga dat nu ook eens met de Spire doen, ik denk aankomend weekend. Ik laat het jullie wel merken hoe het is afgelopen.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 18 december 2000 21:27 schreef GbM het volgende:
Lijkt 't nou maar zo, of is dat ding echt een goed coolertje???
vraagje -> kan je er een beetje leuk mee overclocken en moet ik em maar kopen??
Tis gewoon een goeie koeler. En ja je kunt er goed mee oc-en. Duron600@1000 bij 39C en full load. En dat dan voor die 2 tientjes....

kopen!

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Op maandag 18 december 2000 21:57 schreef bas_konings het volgende:
Om m nou stil te noemen vind ik wat overdreven, hij komt aardig in de buurt van een stofzuiger.;)
Dat ding een stofzuiger??? :? :? :?
Je bent niet echt veel gewend he...
Moet je eens een FOP38 installeren, DAN weet je pas wat een stofzuiger is!

Ik zou trouwens wel dat thermal padje wat aan die MA324-15 koeler zit eraf halen en gewoon koelpasta gebruiken. Ik heb die MA324-15 ook gehad op m'n hoofdsysteem en bij 800@950 stressed gaf dan 51 graden !! :(
Ik had geen koelpasta gebruikt, gewoon dat roze dingetje dus (wel plasticje eraf gehaald ;) ). Dus misschien dat het daar aan lag... Maar huidige config is stukken beter: 800@1000 stressed @ 37 graden met de FOP38 koeler en arctic silver.
Nog verder overgeklokt en toch 14 graden zakken... zie je toch het verschil tussen budget koeling en kwaliteitskoeling.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Het kan ook aan dingen liggen als een stofje onder je koeler. Met die Spire haal ik met een Tbird 900@1050 en 1.8 Volt een 39 Idle en 44 stressed. En de kast temperatuur is 30 graden. Ik heb wel de kauwgom er afgehaald en een flinterdun laagje koelpasta aangebracht, je kon er doorheen kijken. Ik gebruik ook maar EEN fan, nl die van mijn voeding. En die loopt ook nog op een lagere spanning ook, vanwege de herrie in die HQ08. Ik hoor de Spire nog steeds niet boven mijn voeding uit. Dus stil is hij ook.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Die koeler is gewoon GOED!
Goed hoeft niet duur te zijn zoals een Alpha blablabla. Een alpha zal wel goed zijn maar hij is het beste voor de winkel:r die ze verkopen.

Ga voor die Spire MA324-15 het is echt een top ding, die geen drol kost!:9

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Ik vind het ook een goede koeler, ik ging van 650@650 36 graden idle met mijn Coolermaster naar 38 graden stressed op 900. Toch lekker. Dat roze thermal pad wel ff met nagellak remover wegdoen en koelpasta gebruiken. In alle eerlijkheid had ik dat niet met de Coolermaster gedaan trouwens.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Pagina: 1