Toon posts:

Windows detecteert elke keer opnieuw HDD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn windows xp professional detecteerd mijn nieuwe Western Digitall harde schijf (type WD1600 JB) elke keer opnieuw, vervolgens vraagt het om drivers, maar er zijn helemaal gee drivers voor te krijgen, en onderin blijft nu ook dat icoontje nieuwe hardware instaleren staan. Als ik nu op Add new hardware klik zegt windows dus dat de wizard nog bezig is en ik moet wachten tot die klaar is, ik kan dus ook geen andere software instaleren. Mijn oude hardeschijf heb ik eerst een ghost image van mijn oude hdd's op gezet (20 gb verdeeld over drie schijven) dus heb nu in princiepe 3 grotere schijven, op 1 van de drie partities staat windows xp, voor de rest werkt XP perfect van de week nog naar Farcry the party geweest ging perfect, maar vindt het alleen erg irritant dat ik dus nu geen nieuwe hardware kan instalreren, kan iemand me zeggen hoe ik dit "probleem" kan verhelpen?

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-03 01:47

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Wat heb je veranderd waardoor het probleem is gekomen? Is bij mij een vraag?
Op wat voor moederbord en of controller hangt je schijf?
Ziet hij hem niet voor SCSI device aan ofzo? Misschien instelling in je bios niet goed :? Meer info...

Speedtouch freak

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik heb veranderd is de harde schijf erin gehangen. Voor de rest heb ik niets veranderd, ik heb een Asus A7V333 moederbord, hij hangt aan het moederbord als primary device. Bios staat goed, heb ik gecheckt met de website just to be sure. Hij ziet hem als volwaardige schijf aan, EIDE wat hij dus ook is, hij doet alles goed behalve dan dat windows elke keer vraagt om hem te instaleren. En ik dus nu mijn Add new hardware wizzard niet kan gebruiken wat vrij irritant is.

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-03 01:47

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Dus als ik het goed begrijp heb je een ghost van windows op een andere hardware configuratie gezet?
Probeer eens Windows XP op die 160 gig apparaat opnieuw te installeren? Als die het dan nog doet, zit het in je hardware doet ie het niet zit het in de klote beveiliging van windows dat je geen ghost op een andere hardware configuratie kan zetteuh

Speedtouch freak