Toon posts:

update: usb or pcmcia card?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het onderwerp verschillende keren voorbij zien komen, maar na het lezen van de zoekresultaten op het onderwerp, zie ik dat de reakties nog steeds verschillen. Het laatste bericht wat ik heb gezien was redelijk oud, dus ik probeer het nog eens om te zien of de reakties inmiddels zijn veranderd.

Morgen even onze oude router vervangen voor een nieuwe met W-LAN output voor de laptop (lekker buiten werken in de zomer).

Wat is nu dan de beste keuze. De SMC PCMCIA kaart voor 29€, of de Apacer 802.11B voor 95€?

De laatste is ook een 256mb memorystick.

De grootste argumenten die ik zag waren dat de USB versie draad had om goed te plaatsen, dit is dus al lang niet meer zo.

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
ik heb wel eens gehoord dat usb moeilijker te configureren is

toch zou ik voor de usb gaat omdat die memory pennen echt super handig zijn

[ Voor 40% gewijzigd door 68657469736d69 op 21-04-2004 20:09 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ik zou niet voor de usbversie gaan met een laptop, een pcmcia kaartje zit in je laptop en heb je geen last van als je buiten zit, echter een usb adapter "bungelt" aan je laptop en dat is niet heel erg handig.
sowieso zou ik niet zo'n ding met memorystick erook bij gebruiken, nergens nodig voor en imo een rare combinatie, een memorystick is om data te transporteren tussen diverse machines, ben je steeds je netwerk kwijt :D

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, dat bedoel ik nou:-)

Ik hoopte dat men unaniem voor eenzelfde antwoord zou gaan.
Als ik de berichten moet geloven over die USB pennen, zijn die dus gewoon heel makkelijk tegenwoordig. Of ze loshangen weet ik niet.

Is de functionaliteit van een pcmcia kaart en een USB pen verder hetzelfde?
Voor het prijsverschil kan ik dan altijd nog wel een memorystick kopen, deze worden toch met de week goedkoper.