Toon posts:

tweakdsl probleempie: Krijg geen extern toegang tot de pc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OKie wens: Ik wil graag vanuit een home pc inloggen op mijn werk pc. Met remote administraitor wilt het niet lukken. Na alles uit proberen heb ik de msn remote assistance uitgeprobeerd: dat lukt helaas ook niet. Toen maar een ftp server geinstalleerd alle accounts aangemaakt maar de users krijgen geen toegang.

Firewall is Zonealaram pro daarin zijn ook alle rechten aan de proggies verleend. Om uit te proberen heb ik de zonealarm ook uitgerschakeld maar helaas voor geen meter verder. User account van de windows XP professional is aan en op werk log ik in als administraitor dus daar kan het niet aan liggen. wat nu??

------------------------------------------
Dell GX240 Optiplex met XP professional. Asus modem en tweakdsl Pro. Zonealarm pro 3.7.159

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-05 11:02
Port wel geforward, of gebruik je geen router?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:50
Het Grote Poortmappingsverhaal

Lees die eens door? Ik verwacht namelijk dat daar je probleem zit :)

Verwijderd

Topicstarter
nee jongens er zit geen routertje ertussen. asus modem die direct op de pc aangesloten is.

Verwijderd

Probeer eens een deinstall van zonealarm, dan werkt hij meest een stuk beter :)
En als je WinXP heb dan kan ik Extern bureaublad aanraden, da's port 3389 :)
Wel even een passwd zetten op je windows account anders zal het niet gaan werken ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 16:36

Floor-is

5.2

Die Asus is een bridge, gezien dat niet het probleem lijkt te zijn en TweakDSL verder niks lijkt te blocken, zit het probleem mijns inziens op de PC waarheen je wilt connecten.

Bericht hierboven

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 22:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Floris schreef op 21 april 2004 @ 20:38:
Die Asus is een bridge, gezien dat niet het probleem lijkt te zijn en TweakDSL verder niks lijkt te blocken, zit het probleem mijns inziens op de PC waarheen je wilt connecten.
Werkt hier perfect met een zyxel modem en tweakdsl ultra dus ligt niet aan tweak ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Topicstarter
zo jongens zonealarm pro heelemaal uitgedumpt en toch kan ik niet met thuis pc connecten en anders om ook niet ;( .... wat nu
Pagina: 1