OKie wens: Ik wil graag vanuit een home pc inloggen op mijn werk pc. Met remote administraitor wilt het niet lukken. Na alles uit proberen heb ik de msn remote assistance uitgeprobeerd: dat lukt helaas ook niet. Toen maar een ftp server geinstalleerd alle accounts aangemaakt maar de users krijgen geen toegang.
Firewall is Zonealaram pro daarin zijn ook alle rechten aan de proggies verleend. Om uit te proberen heb ik de zonealarm ook uitgerschakeld maar helaas voor geen meter verder. User account van de windows XP professional is aan en op werk log ik in als administraitor dus daar kan het niet aan liggen. wat nu??
------------------------------------------
Dell GX240 Optiplex met XP professional. Asus modem en tweakdsl Pro. Zonealarm pro 3.7.159
Firewall is Zonealaram pro daarin zijn ook alle rechten aan de proggies verleend. Om uit te proberen heb ik de zonealarm ook uitgerschakeld maar helaas voor geen meter verder. User account van de windows XP professional is aan en op werk log ik in als administraitor dus daar kan het niet aan liggen. wat nu??
------------------------------------------
Dell GX240 Optiplex met XP professional. Asus modem en tweakdsl Pro. Zonealarm pro 3.7.159