Ik heb nu al geruime tijd onderstaande configuratie en met ALLE recente updates (ook SP2 RC1 2096) draaien, maar sinds gisteren net na de middag blijft WinAmp 5.03 Pro maar raar doen als ik een shoutcast radio station wil luisteren...en dit houd niet op..wat ik ook doe...zelfs al een schone instal gedaan nu maar hij blijft haperingen en rare PLOPS geven tijden shoutcast en met ELKE ZENDER...ook heb ik inmiddels met de search gezocht, maar niks is op mij van toepassing of werkt van deze oplossing (meeste zijn overigens ook van oudere winamp versie's helaas!
Drivers updaten helpt ook niet want zowel met gewone nForce2 3.13 (als zowel MORPHEUS WARE) driver pakket blijft ie dit doen in Winamp...de nieuwste NVIDIA drivers (Sound 4.31 en IDE 4.12) brengen helaas ook geen oplossing
.
Iemand die dit mij kan helpen a.u.b.?
By the weg...heb er wel gloed nieuw geheugen ingezet eergisteren (MUSHKIN PC3200 2*512MB 222 SPECIAL!). Dit was ter vervanging van mijn 2*256MB CORSAIR PC3500 (met beroemde BH5 CHIPS!). Geheugen draait op dezelfde timings als oude..oude gaat alleen hoger op lagere timings
.
Kan het ook aan McAfee Internet Security 6.0 liggen (draai ik sinds gisteren voor het eerst na een paar leuke virussen!)?
Deze setup is overigens weer schoon opgezet vandaag!
Drivers updaten helpt ook niet want zowel met gewone nForce2 3.13 (als zowel MORPHEUS WARE) driver pakket blijft ie dit doen in Winamp...de nieuwste NVIDIA drivers (Sound 4.31 en IDE 4.12) brengen helaas ook geen oplossing

Iemand die dit mij kan helpen a.u.b.?
By the weg...heb er wel gloed nieuw geheugen ingezet eergisteren (MUSHKIN PC3200 2*512MB 222 SPECIAL!). Dit was ter vervanging van mijn 2*256MB CORSAIR PC3500 (met beroemde BH5 CHIPS!). Geheugen draait op dezelfde timings als oude..oude gaat alleen hoger op lagere timings
Kan het ook aan McAfee Internet Security 6.0 liggen (draai ik sinds gisteren voor het eerst na een paar leuke virussen!)?
Deze setup is overigens weer schoon opgezet vandaag!
[ Voor 6% gewijzigd door MaxPayne op 21-04-2004 18:36 ]
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker