[xp] volledig netwerk ed ontbreekt

Pagina: 1
Acties:

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:37
Ik heb nu net een verse windows xp installatie gedaan, en nu valt me op dat onder "mijn netwerklocaties" de onderdelen "netwerklocatie toevoegen", "volledig netwerk" en "wizard netwerk instellen" ontbreken. Zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~juffe086/netwerk.jpg
Hoe kan ik deze terugkrijgen?

Roomba E5 te koop

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan dat niet door je weergave van Klassiek af te halen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb je wel een netwerkkaart geinstalleerd? Dan zou die eigenlijk helemaal geen netwerklocaties moeten weergeven, maargoed er gebeuren wel vaker rare dingen ;)

Of heb je toevallig een 'minder legale' cd welke niet goed gelezen kon worden tijdens installatie?

Verwijderd

En misschien nog belangrijker: klik het mappen-paneel eens dicht! Je screenshot is vanuit verkenner met mapweergave: dan zie je nooit het taak-venster!

• sig69
in m'n pc zitten drie netwerkkaarten, waarvan twee uitgeschakeld omdat ikz e niet meer gebruik. De andere is gewoon geinstalleerd (onboard kaartje) en werkt pefect. Het hele netwerk werkt ook wel ik mis alleen die twee icoontjes. (Op m'n werk heb ik dit ook trouwens, en zijn met andere (legale overigens) cd's geinstalleerd. Ik heb hier ook een laptop die met dezelfde cd is geinstalleerd en die heeft er geen last van.

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Moet je in explorer / verkenner even op F5 drukken

• sig69
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 18:36:
En misschien nog belangrijker: klik het mappen-paneel eens dicht! Je screenshot is vanuit verkenner met mapweergave: dan zie je nooit het taak-venster!
Jij bedoelt dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~juffe086/netwerk2.jpg

ik bedoel dit: (van laptop)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~juffe086/netwerk3.jpg

Roomba E5 te koop

Verwijderd

kijk nu nog eens goed naar die bovenste. :d Volgens mij staat daar netwerklocatie toevoegen, of zie ik dat verkeerd?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-05 11:02
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 19:14:
kijk nu nog eens goed naar die bovenste. :d Volgens mij staat daar netwerklocatie toevoegen, of zie ik dat verkeerd?
ff beter lezen jij.. :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Ik zie het toch echt staan: netwerklocatie toevoegen, thuisnetwerk instellen (da's die wizard) en volgens mij brows je al in je hele netwerk toch? Of ben ik echt zo dom? :?

• sig69
Als je ff naar het onderste plaatje kijkt: die iconen wil ik hebben. Anders moet ik elke keer het mappenpaneel sluiten en openen en daar heb ik geen zin in

Roomba E5 te koop

Verwijderd

bij de mapopties even "Klassieke Windows-mappen gebruiken" aanzetten en klaar is kees

• sig69
Ja! Dat is 'm. Thnx.

Roomba E5 te koop

Pagina: 1