Pinnacle Studio ook zeer traag bij bewerken...

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:03

Remco2001

Ehm, ok...

Topicstarter
Ik heb al heel veel in de search gezocht, maar die problemen gingen over renderen en capturen. Maar ik heb te maken met bovenstaande en ook nog tijdens het bewerken van de video (tijdens invoegen van overgangen, titelschermen, video's en het verlengen/verkorten, etc. Kortom, heel Pinnacle Studio werkt traag.

Nu gebruik ik Pinnacle Studio 6 om mee te capturen, omdat het daar wel zonder frameloss gaat, maar aangezien de mogelijkheden in versie 8 veel groter zijn, werk ik daar natuurlijk liever in.

Maar kortom, ik begrijp er niks van. Ligt het aan mijn systeemconfiguratie (AMD 2600 XP met 512 MB DDR 333, Geforce 4 ti4600 en o.a. 80 GB Maxtor HD. Waar kan het aan liggen? Ik heb al Windows helemaal schoon enzo geinstalleerd, maar het lijkt wel of niets helpt. Alle andere dingen op de pc werken gewoon zonder problemen (zoals games en internetten e.d.). Dus daar geen haperingen. Heb patches geinstalleerd enzo, maar ook dat bracht geen verbetering.

Heeft hier iemand ervaring mee en weet iemand hoe ik dat op zou kunnen lossen of gewoon tips heeft voor me. Ik ben radeloos...

• Remco2001

Remco2001

Ehm, ok...

Topicstarter
ehm... iemand 8)7

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb je al eens op de forums van Pinnacle gekeken zijn erg goed en wordt ook door pinnacle naar gekeken verder zou ik over gaan op Studio 9 erg goed en stabiel of in 8 alle updates installeren. Maar zoals ik het zie zit je HD waarschijnlijk te vol ik neem aan dat het wel een 7200 toeren schijf is met meerdere partities. Video bewerken vraagt gewoon veel ruimte. Ik heb alleen al een temp partitie van 40 GB.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Remco2001

Remco2001

Ehm, ok...

Topicstarter
Harde schijf (7200rpm) is niet te vol. Want ook toen ik mijn schijven leeg maakte (partitie van 40GB) en windowspartitie van 15 GB, had ik het probleem. Of is 15GB voor de Windowspartitie te klein en moet ik 'm vergroten? Maar ik zal kijken op het pinnacle forum. In ieder geval alvast bedankt voor de tips!

[ Voor 3% gewijzigd door Remco2001 op 23-04-2004 20:46 ]