Ik had zo'n idee van als ik een nieuwsbericht wilde wijzigen, het nieuwsbericht gewoon uit een vervolgkeuzelijst selecteren (zonder een submit-knop), en de form daaronder verandert gelijk om naar de gegevens van de gekozen nieuwsbericht, zodat ik gelijk verder kon... Ik dacht dat dit werkt met behulp van JavaScript, maar ik zou niet weten hoe, want ik heb zeer weinig ervaring met JavaScript...
Ik weet dat ik eerst via google.nl moest zoeken (vanwege het aantal 'kritiek' van verschillende mensen tegenover mij, dat dit niet mijn sterkste punt was), maar ik kon echt niks vinden na een uur zoeken ongeveer...
Als je mijn 'vraag' nog steeds niet snapt, heb ik het in plaatjes verwerkt:

Dit is het form, met het vervolgkeuzelijst waar ik het nieuwsbericht ga selecteren.

Nu heb ik een nieuwsbericht geselecteerd.

De gegevens van het nieuwsbericht worden dan meteen en gelijk ingevuld in het form, wat ik dan ook vervolgens kan wijzigen in de input, en het nieuwsbericht wijzig via het submit-knop.
Dat is wat ik bedoel... Weet iemand hoe dit werkt?
Alvast bedankt!
Björn.
Ik weet dat ik eerst via google.nl moest zoeken (vanwege het aantal 'kritiek' van verschillende mensen tegenover mij, dat dit niet mijn sterkste punt was), maar ik kon echt niks vinden na een uur zoeken ongeveer...
Als je mijn 'vraag' nog steeds niet snapt, heb ik het in plaatjes verwerkt:

Dit is het form, met het vervolgkeuzelijst waar ik het nieuwsbericht ga selecteren.

Nu heb ik een nieuwsbericht geselecteerd.

De gegevens van het nieuwsbericht worden dan meteen en gelijk ingevuld in het form, wat ik dan ook vervolgens kan wijzigen in de input, en het nieuwsbericht wijzig via het submit-knop.
Dat is wat ik bedoel... Weet iemand hoe dit werkt?
Alvast bedankt!
Björn.