Ik dacht, laat ik ook eens aan CounterStrike gaan meedoen. Dus Half Life gekocht en geinstalleerd met de laatste update en CounterStrike 1.0 gedownload en geinstalleerd. Als ik een multiplayer CS spel wil starten, krijg ik een foutmelding "Cannot load cstrike\cl_dlls\client.dll". Dit bestand bestaat toch echt? Wat is er aan de hand?
Domme vraag misschien maar heb je de Counterstrike CD erin ?
edit:
Typo
Ja zelfs in dit kleine stukje 
Typo
Ik ben toch malle pietje niet!
Dat HOEFT nietOp maandag 18 december 2000 21:23 schreef The Legend het volgende:
Domme vraag misschien maar heb je de Counterstrike CD erin ?
edit:
Typo ;)Ja zelfs in dit kleine stukje
...Op maandag 18 december 2000 21:53 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat HOEFT niet...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
illegale versie?? Vergeten dat je een crack erover gezet hebt, waardoor je geen cd meer nodig hebt.Op maandag 18 december 2000 21:53 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat HOEFT niet...
Verwijderd
UHMM
DE CS die je van internet af haalt heeft geen CD nodig
Maar die file is waarschijnlijk dan corrupt of is niet gecopieerd
Moet je vragen of iemand die CS van internet heeft jou die file wil sturen.
CS heeft geen CD nodig.
Zowel: dan doe je echt iets fout
[GoT]Dutch Commando
DE CS die je van internet af haalt heeft geen CD nodig
Maar die file is waarschijnlijk dan corrupt of is niet gecopieerd
Moet je vragen of iemand die CS van internet heeft jou die file wil sturen.
CS heeft geen CD nodig.
Zowel: dan doe je echt iets fout
[GoT]Dutch Commando
Je hebt dus echt GEEN cd nodig om cs te spelen.
Helaas geen oplossing.... opnieuw installeren misschien?
Helaas geen oplossing.... opnieuw installeren misschien?
GEEN cd nodig om cs te spelen...
HL cd heb je alleen nodig voor muziek, zet je muziek uit in HL DeathMatch kun je ook zonder dussehhh:)
HL cd heb je alleen nodig voor muziek, zet je muziek uit in HL DeathMatch kun je ook zonder dussehhh:)
Verwijderd
Gewoon effe van iemand anders die client.dll kopieren over je eigen client.dll.Op maandag 18 december 2000 21:20 schreef MarcKonings het volgende:
Als ik een multiplayer CS spel wil starten, krijg ik een foutmelding "Cannot load cstrike\cl_dlls\client.dll". Dit bestand bestaat toch echt? Wat is er aan de hand?
Probleem opgelost.
Had ik eerst ook, dan heb je NIE de goede HL update.
[GoT]Animal_X
[GoT]Animal_X
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Client.dll is altijd de versie probleem. Als ik niet kan spelen dan is het ALTIJD een kwestie van even updaten en klaar is kees 
probeer maar es.
of misschien zat je gewoon op de verkeerde server ...............
OF je moet gewoon je HalfLife updaten ........ dat lijkt me het meest voor de hand liggend (het is immers dezelfde engine/whatever)
en even voor de record: Als je Halflife koopt en Counterstrike download heb je geen CD nodig (DUH) als je CS in de winkel koopt weet ik ht niet maar volges mij hoeft dat nooit voor online games .........
probeer maar es.
of misschien zat je gewoon op de verkeerde server ...............
OF je moet gewoon je HalfLife updaten ........ dat lijkt me het meest voor de hand liggend (het is immers dezelfde engine/whatever)
en even voor de record: Als je Halflife koopt en Counterstrike download heb je geen CD nodig (DUH) als je CS in de winkel koopt weet ik ht niet maar volges mij hoeft dat nooit voor online games .........
Pagina: 1