computer dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
Gisteravond sloot ik mijn pc af, niks aan de hand. Nu wilde ik vanochtend mijn pc weer aanzetten, maar er gebeurde helemaal niks. Als ik op de powerknop druk gebeurt er niks. Helemaal niks.. het blijft angstig stil.
Nu las ik ook iets over lekkende condensatoren, maar ik heb gekeken en volgens mij is er met die van mij niks mis.
Ik vroeg mij af wat dan wel het probleem kan zijn...
ben niet zo heel erg bekend met mogelijke oorzaken.
waar zou ik het probleem moeten / kunnen zoeken?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, wij hebben ook geen glazen bollen dus het zou wel handig zijn als je hier je config even postte :Y)
1e verdachte is iig de voeding. Zitten alle stekers binnenin goed vast? Ook het powerknopje?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 17:33
Heb je de stekkers gechecked? En de stekkertjes van je powerbutton naar je moederbord? En een andere voeding? En andere apparaten op hetzelfde stopcontact?

Kortom, aantal vraagjes ;)

edit:

spuit 11

[ Voor 6% gewijzigd door Willem op 21-04-2004 17:18 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 20:38

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

lampje op je MB wel/niet aan :?

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:39

makje

Professioneel prutser

Neem eerst dit maar eens door: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Dan zijn in ieder geval de meest voor de hand liggende mogelijkheden geweest.

Trouwens, ik lees ook wel eens iets over enge ziektes, maar dan vraag ik me ook niet direct af of ik ze ook heb. Lekkende elco's komen voor, maar bijzonder weinig en vooral een aantal jaren geleden toen er een rotte serie op de markt was...

9800x3d

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
't is misschien een beetje standaard, maar;
a) hoofdschakelaar schakeldoos (als je die in gebruik hebt) wel aan?
b) hoofdschakelaar computer wel aan?

ene hoofdschakelaar acherop computer aan/uit en/of stekker 10 secs uit pc halen, lukt het dan?

c) stoppen niet doorgeslagen?

Dit zijn ook maar ideeen, maar een lekkende condensator lijkt mij niet waarschijnlijk eigenlijk - uhm, geen enkele fan dus? :s

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Zie de link in makje's post. Lees die troubleshooter eerst eens goed door want zo kunnen we je echt onmogelijk helpen.

Dus probeer eerst zelf het een en ander en mocht dat geen soelaas bieden, open gerust een topic met daarin wat je allemaal geprobeerd hebt plus de specs van je machine. Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.