Toon posts:

[.net/html]serverside pagina laadt niet op elke pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst. Ik heb het topic hier geopend omdat het een client side probleem is vermoed ik (pagina wordt dus wel serverside aangemaakt in asp.net).

Het betref een aspx pagina die correct werkt om 9/10 pc's maar op sommige pc's (browser doet er niet toe,internet connectie doet er niet toe en besturingssysteem doet er ook niet toe >> dit hebben we kunnen controleren) laadt hij maar een BEPERKT DEEL van de body in waardoor je uiteindeiljk niets kan aanvangen met de pagina.

voorbeeld:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
...
<body>
<form name="Form1" method="post" action="grondAdmin.aspx"
 language="javascript" onsubmit="ValidatorOnSubmit();
FTB_CopyHtmlToHidden(txtomschrijvingNL_editor,document.getElementById
('txtomschrijvingNL'),txtomschrijvingNL_HtmlMode);" id="Form1" enctype="multipa
</body>

Als je goed oplet zie je vlak voor </body> de tag enctype="multipa
Normaal volgt hier dus nog een pak html code die echter om een misterieuse wijze niet wordt geladen!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 16:53 ]

Verwijderd

Het stukje ranzige "html" wat ik zie doet mij vermoeden dat het probleem ligt in je gebruik van tags die bijv. niet thuis horen in de form tag.
code:
1
language="javascript"

bijvoorbeeld, wat doet die in hemelsnaam daar?

waarom die het in 9 van de 10 gevallen wel doet weet ik niet, daar geef je hier te weinig info voor.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 16:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is.net die daar die tag zwiert. Maar volgens mij heeft het er niets mee te maken waarom ineens de uitvoer stopt. (Ik ga wel akkoord dat die tag daar niet moet staan).

Welke informatie moet ik nog meer geven?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

En als je op F5 ramt, is de pagina dan wel goed?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 17:17:
Dat is.net die daar die tag zwiert. Maar volgens mij heeft het er niets mee te maken waarom ineens de uitvoer stopt. (Ik ga wel akkoord dat die tag daar niet moet staan).

Welke informatie moet ik nog meer geven?
de rest van de code, liefst een voorbeeldje online, met een uitgeklede versie waarin het probleem nog steeds aanwezig is, (maakt het debuggen wat makkelijker).

Kan je misschien ook even de javascript console van mozilla/firefox erbij pakken en kijken of daar iets van een error naar voren komt?

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

EN check even of de pc's die het niet doen javascripting wel enabled hebben !

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Pagina: 1