Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HDD inbouw met klik systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een houten met plexi casemod, waarvan ik plaatjes zal posten als hij klaar is.

Nou maak ik hem alleen zo dat je niet meer makkelijk bij de hdd's kan (tenminste het schroevende gedeelte).
Dus nou heb ik toch al een tijdje lopen zoeken naar zo'n "oudewets" klik systeem om je hdd's in je kast te zetten maar kan dit nergens vinden.

Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Je zou van rubber een soort houdertje kunnen maken waar je ze in kan klemmen, en dan zijn ze nog stiller ook! Of van kit bijvoorbeeld :Y)

Verwijderd

Misschien heb je nog ergens een AT-kast liggen. Die dingen die ik hier rond heb/had slingeren hadden ook allemaal zo'n schuif en klik systeem. Je schroeft je hdd in een soort van bakje, en dat bakje kun je ergens onder de cdrom (indien aanwezig) klikken.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 16:38 . Reden: typo ]

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

zoeken in google naar harddisk verwisselbaar rack

[ Voor 8% gewijzigd door nuclear waste op 21-04-2004 16:54 ]

</onzin>

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 11:23

T-Junkie

user brain not connected...

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 14:13
Vroeger had je van die LS120 harde schijven, die kon je er zo in z'n geheel uithalen.
Kweenie of je dat bedoelt?

Verwijderd

Dan moet je eens bij HP te raden gaan of oude compaq kasten, daar zit meestal zo'n kliksysteem in, maybe is dat te hergebruiken voor jouw systeem.

Verwijderd

Topicstarter
Het exacte systeem wat T-junkie daar laat zien inderdaad.
Nu moet iemand die nog los kunnen leveren.

nieuw leverbaar zal ook wel niet tot de mogelijkheden behoren dus moet dan toch maar ergens een oude kast van iemand proberen te krijgen die dat nog heeft.

kan inderdaad in eerste instantie hp of chieftec eens proberen maar schat de kans niet al te groot dat ze speciaal voor mij zo'n kast gaan rippen.

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

zie mijn post + dit is de 6e hit van google hier zie je dat zo'n ding max. 10€ kost dus ... ga naar pc-boer en vraag een hdd-lade kast rippen voor hdd-lade is vergezocht

[ Voor 13% gewijzigd door nuclear waste op 21-04-2004 17:11 ]

</onzin>

Pagina: 1